Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '11

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Dedeoğlu dondurma

Yeni bir damak tadı keşfettim değerli dondurma severler!

“Dedeoğlu dondurma”

Tiryakisi oldum dersem inanın!

Daha ilk hamlede keçi sütünün o farklı tadını hissediyorsunuz damaklarınızda!

Az önce de yedim!

Ulan dedim bunu yazayım da millet öğrensin, yesin!

Torunum da çok sevdi! Dede daha yok mu diyor!

Artık çok reklamlı dondurmalardan yemiyorum!

Varsa yoksa “Dedeoğlu dondurma!”

Kaç gündür midem ağrıyordu ona da iyi geldi!

Linkini vereyim siz de nasiplenin!

http://dedeogludondurma.com/

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..