Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '09

 
Kategori
Aile
 

Dedeyim!

Dedeyim!
 

Ünlü Latin Amerikalı şair şöyle demiş!

“Sen doğduğunda ben yaşlanmış olacağım bebek!

Ellerini avuçlarımın arasına alacağım.

Bakkala gideceğiz ikimiz!

İki sütlü çikolata alacağım.

Birini sana vereceğim.

Birini ben yiyeceğim!

Kırk beşyıl dile kolay!

Çocukluğuma döneceğim! ( Ernesto di Cervantes!!!)

Velhasıl 4 Mart 2009 Çarşamba günü saat 10.40 itibarıyla dede oldum. Sürpriz olmadı tabi! Bekliyordum bunu!

Torunumun ismi Kerem! Çok da yakışıklı! Herkes bana benzetiyor. Tüyleri sarı da!

“Bunun da tüyü bozuk bakın!”

“İster misiniz dedesine benzesin?”

“ Sakın! Dua edelim de benzemesin. Hele de huyu! Aman Allahım!”

Ailemize her nefer katıldıkça bunları duyacağıma kalıbımı basarım! Fakat torunlarımın böyle düşüneceklerini sanmıyorum. Onlar bana benzemek isteyeceklerdir.

Şimdiden ufaktan ufaktan rekabet başladı evde.

“Baba, Kerem’in gözleri maviymiş diyor annem!”

“Bana ne oğlum! Ben kahverengi gözleri daha çok severim!”

“Daha önce öyle demiyordun baba?”

“Dün dündür bugün bugündür oğlum! Sen olmadan önceydi bu düşüncelerim!”

Bu arada bugün benim doğum günümdü arada kaynadı! Bundan sonra da kaynayacak!

“Yahu pastanın birazını yarına ayırın, biliyorsunuz yarın da benim doğum günüm uşaklar!”

Türü hatırlatmalarda bulunacağım!

Belki de iyi oldu! Belki de bu yüzden unutulmam!

“ Bugün Kerem’in doğum günü yarın da babamın! Hediyelerini bir arada alalım!”

Ya da!

“İki pasta yaptıralım. Biri yarına babama! Bayatlamaz değil mi buzdolabında? İndirimi oluyor mu usta?”

“Bir gün daha bekleseydin ya Kerem!

Beraber keserdik pastayı yaşgünümüzde!

Benim nefesim yetmezdi mumu söndürmeye!

Yardım ederdin oğlum!” (bu şiir benim!)

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..