Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '13

 
Kategori
Blog
 

Dedikoducu blogcular :)

Dedikoducu blogcular :)
 

Merhabalar yanlış gelmedim değil mi? Bizim çocuklar toplantı düzenlemiş dedilerdi. Ooo hoş geldiniz şeref verdiniz sayın Editörüm!  Bir de sizin için kasıntı derlerdi, moraracaklar duyunca!

Editör değilim ben, blog yazarıyım!
Bizim çocuklar dediniz de.. 
Canayakınımdır biraz.
 
Pardon tanıyamadım sayın yazarım!
Nereden tanıyacaksınız, profilimde yavru Panda resmi var!  
Nası yani?
Asılanlar oluyor, neme lazım! 
Yapma be yazarım, sana kaldılar sanki!
Sen öyle san, aşk evlilik yazarıyım ben!
Büyük patlama yapan yazılarım var!
Yaşımı göstermediğimi söylerler ayrıca!
Birden çöktünüz demek ki!
 
Adınızı bağışlasanız?
Fenasi!
Çıkartamadım!
Yazmıyorum çoktandır! 
Sizin adınız neydi?
Guddusi!
Hatırladım şimdi, blog habercimdesin bilesin!
Sağolun, herkes öyle diyor ama…!
Siz Berke olmalısınız, sizde Kırmızı Kar Çiçeği!
Yok, ben Bir Garip Yolcu!
Bende El Mikseri!
Dedim ya uzağım epeydir, karıştırıyor olabilirim!
 
Yuvarlak çerçeveli gözlük, pipo falan ne iş hocam?
Şirin beldemizin sesi dergisinde yazmaya başlıyorum yakında!
Kendinize ileriye dönük  bir hedef belirlediniz mi peki? 
Beldemize yol ve köprüler yapılacak, okulun damı aktarılacak!
Hapşuu, çok yaşa sen bende göreyim!
 
Bende geçenlerde bir esnafı yazdım hayatı değişti!
Nassı yani?
İflasın eşindeymiş!
Eee, size ne peki?
Olur mu, bir anlamda toplumun sesiyiz biz!
Evvel Allah sayın yazarım! 
Yakında şubeler açması işten bile değil! 
Tukaka marketler zinciri vardır bilir misiniz?
Evet, noolmuş? 
Henüz küçük bir bakkal dükkanıyken bir röportajım olmuştu da kendileriyle.
Atıyosun!
Valla, kul hakkı yemez dedim kapışan kapışana!
Tekrar hoşgeldiniz şeref verdiniz..
Size kanım ısında valla, hatta kaynadı diyebilirim!
 
Adım Gamzedeyim Deva Bulmam, Kategorim Anılar..
Size hemen kısa bir anımı anlatmak isterim;
Babam Almanya’ya Annem kocaya kaçmış, komşular büyütmüş beni!
İlkokulu içerden, ortayı dışarıdan bitirdim.
Bir gün teneffüsteyken eşimle tanıştım..
İlk başlarda çocuk düşünmüyorduk!
Ama baldızım ben bakarım deyince…..
Bir akşamüstü kaptım Pembe şarabı..
Devamını blogda paylaşın isterseniz! 
Çok tıklanır hemde!
 
Ben şairim, ozanım hatta!
Bir dörtlük okuyayım da kulağınızın pası silinsin!
Aşk
sen 
nelere
kadirsin
zor 
bulunursun
çünkü 
nadirsin ....!
Alkışlayalım arkadaşımızı!
 
Efendim ben Kitap yazarıyım.
Ooo, darısı başımıza! 
Adı ne, nereden bulabiliriz?
Sanırım yok satıyor, yoksa 2’inci baskı izni istemezlerdi.
Var çok var, ben buraya gelirken almıştım.
%60 indirime girmiş niyeyse?
Gazete alma onu al durumları yani, ihhi!
Seni gidi şerefsiz!
Aaa, olmuyor ama!
Sen gol atınca iyiydi ama!
 
Pardon siz kimdiniz efendim?
Şeyyy, ben yeni üyeyim de.
Eeeeee ?
Ortamı görecektim!
İyi dolaş hadi ama fazla karışma!
Bende okuyucuyum efendim, saygılarımı sunmaya geldim.
Bir yazarımıza da yüreğine sağlık diyeceğim.
Kocaman öptüm demek yok mu?
 
Ben de blog dan yeni atıldım ama çok pişmanım, bi kenara ilişsem?
Canııım, yazııık gel otur şöyle.
Takıldığın şeye bak, başka isim mi yok sanki?
 
Sizi çıkaramadım beyefendi?
Hiç mi bakmazsın sağ üst köşeye?
8 yıl emek verdim ben buraya!
38 yıl da devlete hizmet ettim.
Herkes haddini bilecek!
Eğitimciyim ben ahhh, birisi kravatımı çözsün!
112’yi arayım mı abi?
Yok yok, anason yetmezliği olabilir.
Görmedin mi, rakı bardağına ekmek banıyordu az önce!
 
Evveet arkadaşlar, kadehimi sizlerle tanışmamın şerefine kaldırıyorum!
Büyük adamsınız ama çok kafa dengisiniz valla! 
Aman estağfurullah efendim!
Ben içmem, bileydim gelmezdim!
Niyekine?
Kötülüklerin anasıdır çünkü!
Yok daha neler?
Vişne suyuna azıcık Votka damlatacan hepsi bu!
Yolda çevirme olur mu ki?
 
Kahvelerimizi söyleyelim mi?
İçerken dereden tepeden laflarız biraz!
Yav ne olacak bu ortamın hali?
Ne üçün ?
Hani biraz derlenip toparlansalar diyorum!
İki de bir ortalığı karıştırıp duruyorlar yahu!
Amaaan, Editörler müsaade ediyorsa sana ne?
Kalbur üstü insanlar demek ki!
 
Dedikodu yapmak ayıptır arkadaşlar, bize yakışmaz!
Konuşulanlar aramızda kalsın aman diyim!
Haftaya yine toplanacaz, ona göre!
 
blognot; Konu tarafımdan hayali bir şekilde kurgulanmış olup gerçek kişilerle uzaktan yakından ilgisi yoktur.  Hatalarım olmuşsa affola :)
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..