Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Dedim de sevdim...

Dedim de sevdim...
 

Sevilen hep kaçar, seven kovalar,
Yüzme bilmiyor gibi, gölde bocalar,
Mutlu olmak içindir, bütün çabalar,
Aşkın yasağı yok, dedim de sevdim...
 
Dediler bana bu kız, sana yaramaz,
Gelde vazgeç bu işten, asla olamaz,
Düştü gönlüm kuyuya, çare bulamaz,
Aşkın mantığı yok, dedim de sevdim...
 
Ne kadar çabalasam, varmaz farkıma,
Deli divane oldum, küstüm bahtıma,
Ateşten bir gömleği, giydim sırtıma,
Aşkın kolayı yok, dedim de sevdim...
 
Yasaklar vız geliyor, seven yüreğe,
Dayanmak çok zormuş, zalim feleğe,
Sarıldı tüm düşmanlar, çifte tüfeğe,
Aşkın kuralı yok, dedim de sevdim...
 
Osman İnci
 
 
Toplam blog
: 11
: 110
Kayıt tarihi
: 08.04.15
 
 

1964 Yılında Gaziantep’in Oğuzeli ilçesine bağlı Yakacık köyünde dünyaya geldi.   1979 yı..