Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Defile Güzeldi de, Ayrıntılar olmasa !!!

Defile Güzeldi de, Ayrıntılar olmasa !!!
 

Sabah herşey nasılda iyi başlamıştı. Güvenmemek lazım. Küçük bir sendeleme ve dengeyi kaybetme sonucu kendimi bir anda karşı duvarın köşesiyle öpüşür buldum. Ama sert bir öpüşme oldu. Eski çizgi romanlarda kafaya darbe alan kahramanların gördüğü şimşek resimleri, yıldızlar, yıldırımlar gerçekten varmış. Gördüm.

Mosmor şiş bir göz ve yine aynı şekilde morarmış kol ve bacakla dayak yemiş gibiyim. Görünmez kaza işte. Oysa daha yarım saat önce neşe içinde nasıl da müziğe eşlik ediyor fotograflar çekiyordum. (!) Zaten başıma gelenler de fotograf çekme sevdam yüzünden. Ah ben... ben...

Bunlar geçtiğimiz cuma günü okulda yaşadıklarım.
Daha önceki bir yazımda da bahsettiğim gibi İzmir Olgunlaşma Enstitüsünde Moda Tasarım bölümünde birşeyler öğrenmeye çalışıyorum.

12.3.2010 tarihinde Hollanda dan gelen Moda Tasarım ve Tekstil Yüksekokulundan bir heyete İzmir Nevval Salih İşgören Kız Teknik ve Meslek lisesi ile İzmir 100. Yıl Olgunlaşma Enstitüsünün çalışmalarını tanıtmak amaçlı , geleneksel Türk el sanatları ile hazırlanmış kıyafetlerin sunulacağı defile; müzik ve dans gösterisi ve mini bir kokteylle başlamıştı. Okul öğrencilerinin halk dansları ve müzik gösterileri, okul öğrenci, öğretmen ve gelen misafirlerin de katılımıyla coşkulu bir şekilde gerçekleşti. Daha sonrasında ise sunulan kıyafetlerin güzelliği, öğrencilerin güzelliğiyle birleşince keyif katmerlendi. Onlarla birlikte olup da o güzel gençlerin enerjisinden güzelliklerinden nasiplenmemek mümkün değil.

İşte benim de aldığım bu enerji, duvara toslamamla son buldu ama organizasyon yine de güzeldi. :)

Günün diğer bir ilginç ayrıntısı ise şöyle: okulun öğretmenlerinden birisine Hollanda'dan gelenlerin kim olduğunu sordum. İnternette Milliyet blogda kişisel bir sayfam olduğunu ve okulda yapılan bu etkinliği de resimleriyle birlikte sayfamda paylaşmak istediğimi söyledim. Bana yazamıyacağımı, izin almam gerektiğini söyledi. Ne kadar komik ve saçma ! Niye yazamıyormuşum. Yazıyorum işte. Burada ilgimi çeken katı bürokratik anlayış ve bakışın öğrencilere eğitim ve öğretimle görevli öğretmenleri nasıl bir düşünsel duvarla çevrelediği. Bana çok masum gelen ve aynı zaman da okulun tanıtımına olumlu faydası dokunacak bu zararsız paylaşımın o öğretmence ne kadar olumsuz anlamlandırıldığı. Öğretmen ve onun öğrencileri adına üzüldüm.

Tijen Taşlı- İzmir
 

 
Toplam blog
: 156
: 2800
Kayıt tarihi
: 03.04.07
 
 

SÖZ UÇAR, YAZI KALIR. 9 Eylül Ünv. İşletme mezunu, 9 Eylül Ünv.Sosyal Bil. Ens.Sağlık Kurumla..