Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '12

 
Kategori
Güncel
 

Defne Joy Foster

Defne Joy Foster
 

Defne Joy Foster


Melek Defne uçtu gitti…

Defne’yi anarken beli belirsiz bir gülümseme oluyor dudaklarımızda. O bize gülümsemeyi öğretenlerdendi çünkü!

Onu yıllar önce ilk televizyonda gördüğümde:

“Amerikalı bir genç kız nasıl bu kadar iyi Türkçe konuşabiliyor!” demiştim.

Sonra onun annesinin Türk, babasının Amerika’lı olduğunu öğrenmiştim.

Coşkulu, hayat dolu, pırıl – pırıl bir genç kızdı. Konuşması, hareketleri, vücut dili; kıpır – kıpır olan bu genç bayanın enerjisi o kadar yüksekti ki, çok sonradan öğrendiğim astım rahatsızlığını ona hiç konduramamıştım.

Yaptığı programlarda izleyicisini ekran başına çekiyordu.

Onu ilk DJ olarak izlediğimi hatırlıyorum. Sonra birçok kanalda program sunuculuğu yapmıştı.

Sihirli Annemde izlediğimizde daha da çok sevmiştik onu…

Tam bir peri gibiydi. Rolünün hakkını veriyordu…

Onu nerede izlersek izleyelim, hep o güzel enerjisini bizlere taşımasını biliyordu…

Gülen yüzü, konuşmaları, kendine olan öz güveni, kahkahaları bizi gülümsettiriyordu…

O farklı biriydi. Kendiyle, hayatla, dünyayla barışıktı.

Onun yakın arkadaşlarından dinledim. Defne’yi, doğru tandığımı anladım.

Neşeli, iyi yürekli, güzel biriydi.

Güzellikler ona çok yakışıyordu.

Çocuğunu ve eşini çok seviyordu.

Melek gibi biriydi diyordu arkadaşları onun için.

Bence de melek gibi biriydi.

Bazen çok uzun yaşanmışlıklarda; çok şey yapılmamamış olunur, bazen kısa bir ömürde çok şey yapılmış olunur.

Defne kısa hayatına çok güzellikler sığdırmış bir sanatçıydı.

Arkadaşlarının söylediği gibi o bir Melekti.

Melek Defne uçtu gitti…

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....