Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Defne'nin ölümü ve Kahramanmaraş'taki olaylar

Defne'nin ölümü ve Kahramanmaraş'taki olaylar
 

Kahramanmaraş'ta Afşin-Elbistan B Termik Santrali için kömür üretimi yapılan alanda yaşanan göçükte toprak altında kalan 9 kişiyi arama çalışmaları, sabahın erken saatlerinde yeniden başladı.  

Geçtiğimiz günlerde Kahramanmaraş'ta Afşin-Elbistan B Termik Santrali için kömür üretimi yapılan alanda yaşanan toprak kayması sonucunda 9 kişi toprak altında kaldı. Dün olduğu gibi bugünde sabahın erken saatlerinde arama kurtarma çalışmaları, göçük altında kalan işçiler için mücadele ediyor. Çevre illerdende takviye gelmesiyle arama kurtarmada 100 kişi görev almakta. Her geçen saniye umutlar tükeniyor.  

Bu olay internette Defne tartışmalarını yeniden gündeme getirdi. Sosyal paylaşım sitelerinde insanlar: '' 9 kişi toprak altında, onların neden fotoraflarını koymuyorsunuz. Onlar için neden Allah'tan yardım istemiyorsunuz. Onlar insan değil mi ?'' diye tartışıyor. Buna can-ı yürekten ben de katılıyorum. Elbette Defne'nin ölümü bizi de sarstı ancak; bu kadard a olmaz, olamaz. İnsanımız acayip bizim. İşçileri adam yerine koymuyorlar. Acıyorum. Üzülüyorum. Defne iyi birisiydi tamam... Ama yeter bu kadar. Açın televizyonları, okuyun gazeteleri. Bakın bakalım ülkemizde Defne'den daha önemli neler var. İbret yahu ibret!  

 

 
Toplam blog
: 19
: 4155
Kayıt tarihi
: 15.01.11
 
 

09 09 1993 yılında İstanbul'da doğdum. Edebiyatı çok seviyorum. Burada daha çok denemelerimi sizl..