Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Defne'ye teyze bildiriyor.

Defne'ye teyze bildiriyor.
 

HENÜZ RESMİN OLMADIĞI İÇİN BUNU SEÇTİM, SEN DAHA GÜZELSİN EMİNİM..(Resim internetten alınmıştır)


Gelin bohçası

Gelin bohçası hazırlar gibi özenle,  

Diziyorum sana it olanları bir bir,  

Sen bilmezken senin olduklarını. 

Listeliyorum, eksik olmasın. 

Sen habersizken bu telaşımdan. 

Camın önünde bir kumru bakıyor,  

Göz göze geliyoruz, “Defne” diyorum. 

Koklar gibi seni içime çekip. 

Annen ve sen pek sevimlisin,  

Keşke bu anlara sende şahit olsan. 

Hareketlerine bir anlam yüklemek,  

Temas ettiğimiz yerlerinin isimlerini belirlemek. 

Annen uzanmış yatağında, zor taşıyor kendini,  

Zaman yaklaşıyor son ayında. 

Çok da sevimli bir görsen. 

Annemi hayal ediyorum, bir yandan. 

Kendimi düşleyip içeride misafirken. 

Oda iç geçirmiş midir, bir kumruya bakıp,  

Burnunu gül kokusu sarıp. 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..