Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Defne'ye teyze bildiriyor.

Defne'ye teyze bildiriyor.
 

İŞTE PRENSEEEES!.(Resim internetten alınmıştır)


Sen gelirken kuzum,  

Coplanan öğrenciler,  

Jaguarlı temsilciler. 

Sen gelirken kuzum,  

Suçlulara özgürlük,  

Suçsuzlara esaret. 

Sen gelirken kuzum,  

Öldürülüyor kadınlar,  

Namus denilen katil tarafından. 

Sen gelirken kuzum,  

Uğurlu olacak gelişin,  

Yeşillere büründüm,  

Çiçekli mintan kuşandım. 

Yeşil sürmeler çektim,  

Sen gelirken kuzum. 

Son yeşilliklere beton dikmekteler. 

Unutup emanet olduklarını. 

Sen gelirken kuzum,  

Gök kuşağı çizmek istedim. 

İstediğin zaman altından geç. 

Cinsiyetle sınırlandıramasınlar seni. 

 
Toplam blog
: 247
: 709
Kayıt tarihi
: 11.03.09
 
 

Buradayım işte. Yaşamın tam içinde. Her anın benim olduğunu bilerek. Yaşamın sadece "Şimdi" olduğun..