Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Defne

Defne
 

defne...


Hiç tanımadığın bir insanı nasıl anlatmaya başlarsın, ona olan sevgini, hayranlığını nasıl dökersin cümlelere... 

Hiç düşündün mü, sebepsiz ve belki de saçma bir şeylere olduğunca gülmeyi ya da hayatında kaç tane böyle varlık oldu. Ben tek bir kişi tanıyorum "DEFNE JOY" nedendir bilmem ama tanımadan sevdiğim nadir insanlardandır. 

Ölüm haberinden sonra oturup saatlerce herhangi bir video sitesinden onu seyretmeye koyuldum. Kim bilir beni nerelere götürdü. Yaptığı her muzurlukta kendimi göürüyordum belki de... Belki de yapmak istediğim ama yapamadığım durumların göstergesiydi "o".... 

Giden gitti aslında... 

Bana en zor gelen durum......... "OĞLU" 

Düşünülürse daha 1, 5 yaşında... Annesini hiç tanımadı, kokusuna bile doyamadan giden bir anne... Zaman geçecek herhangi bir yerde herhangi bir şekilde annesini görecek, ve onunla geçirecekleri zaman gelecek aklına, Ama artık öyle bir şansı olmayacak. Hayat dolu, güler yüzlü, eğlenceli bir anne ile doya doya yaşamadan anılarda kalan bir anne ile hayat özlem duyan bir oğul... 

Artık inanasım gelmiyor... Yaşam adil değil aslında.... 

 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..