Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

08 Ocak '11

 
Kategori
Blog
 

Defolu Haberler = Sabiha Rana

Defolu Haberler = Sabiha Rana
 

Kalemin kötü yola düşmüş halini görüyorsunuz.... Görsel Ç-Alıntı


Sevgili Beni Okurlar,

Düşündüm taşındım azıcık da kaşındım ve sonra kendi kendime dedim ki; 2011 yılında yeniden ''Defolu Haberler'' (yazılar) yazayım..

Şimdiye kadar yazdığım yazıların hiç birinden bir hayır gelmedi... İnanan bir Sabiş olarak ''bunda da bir hayır vardır'' dedik demesine de şimdiye kadar bir köşeyi parselleyemedik..

Kısacası efendim, ne ben, ne yazılarım, köşeyi dönemedik.. Aslında bazı teklifler gelmedi değil, geldi. Ama parası az geldi.. Öte yandan da sizin de bildiğiniz gibi, sanatıma Süleyman'la devam etmek istedim..

Malum yarım yüzyıldır (!) ''Milliyet Blog'' da sadece ve sadece yorum ve mesaj tokluğuna yazı yazıyoruz..

Aynaya baktım.. Bu iş böyle yürümez dedim. Etrafıma baktım. Millet abidik - gubidik işlerle şahlandıkça şahlanıyor.. Kimisi çalıyor, çırpıyor, kimisi adam vuruyor, vallahi hapise de düşseler bir de bakmışız ki AK'lanıp paklanıyor.. Kısacası, herkes köşe olmuş kasılıyor, bendeniz; ''çingen kuşu'' yerlerde uçuyor..

Demek istediğim!

Biz artık emekleyen kalemimle birlikte kötü yollarda yürümeye karar verdik.. (Sakın bizi kurtarmaya kalkmayın)

Bu nasıl mı olacak?

Önce, kimse bizim kusurumuza bakmıyacak..

Ha, isterse bakacak tabii.

Ama!

Bizim umurumuzda olmıyacak!

Bundan böyle; havada uçan, karada kaçan, denizde yürüyen, ne kadar saçma - sapan ve karışık kuruşuk haber varsa, işte biz o haberlerden sınırlı sorumlu köşe bakanı olacağız...

Kısacası işimiz; ''kızım sana söylüyorum gelinim sen anla'' olacak..

Şimdiden eleştirilerinizi duyar gibiyim. Ama ben, hiç birini, ne göreceğim, ne duyacağım, ne de gelen bütün yorum ve mesajlarınıza cevap vereceğim..

''Kapandı o devirler. Şimdi; hasta olan iniler...''

Benim işime gelmeyen sizin de işinize gelmesin.

Tüm bunları yaparken, biz, bir tek şeyi unutmıyacağız..

Neyi mi?

''Melekler Yüreğinizden Öpsün'' demeyi...

Evet, ben Sabiha Rana, bundan böyle ''Defolu Haberler'' le karşınızdayım...

Aşağıdakiler mi?

Önceden yapmış olduğum Defolu Haberler:

Her güzelin bir kusuru var ''Defolu Haberler'' / Magazin ...

Bekaret alınır bekaret verilir. ''Defolu Haberler'' / Magazin ...

Defolu Haberler - Sizin böyle çok konuşulan iç çamaşırlarınız var ...

Nasıl beğendiniz mi?

Ben beğendim vallaha...

Kusur mu?

Kadı kızında bile bulmuşlar.

E ee ne yapalım ki artık zaman kötü.

Biz de diyoruz ki; o zaman kolla dötü....

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..