Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '19

 
Kategori
Deneme
 

Değer Verirsen Değerli Olur

Gerçeğe bağlı olanlar sadece gerçekten değerli olana değerli derler. Ama gerçekten değerli olan çok az ve bize yetmez.

Bu nedenle bilerek ve inanarak yaşamaya sanarak yaşamayı da eklemeliyiz…

Bazı şeyleri öyle sansak (kabul etsek) nolur ki dünya yalan zaten… Gerçekçiler hayalperestler kadar mutlu değildir ve açlıktan ölen hayalperest duymadım.

Hayat algıdır, nasıl algılarsan biraz öyledir.

Bu söylediklerimizin ışığında değerli ya da değersiz oluşuna bakmadan bazı kişi ya da şeyleri parlatabiliriz.

Beş para etmeyen bir arkadaşım vardı fakat onu değerli yapmaya karar verdim, şimdi sanki gözümde başka biri oldu, onu seviyorum. Ben ona değer vermeye başlayınca o da değişmeye başladı çünkü.

O böyle, bu şöyle, şunun burası eksik diye diye etrafımda insan kalmadı. Ben de baktım olmuyor sopamı attım dövmeyi bırakıp sevmeye başladım.

Ama bir şey var… Değer vermediğinizi sevemiyorsunuz… Birinin/bir şeyin mükemmel olduğunu düşünmek o kadar zor olmasa gerek. Kendimizi kandıralım nolacak ki.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..