Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '12

 
Kategori
TV Programları
 

Değerin bilinmedi Samed Taha : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012

Değerin bilinmedi Samed Taha : ” O Ses Türkiye ” – 01/10/2012
 

Bazen O Ses Türkiye ‘ deki jüri üyelerinin ne yapmaya çalıştığını hiç anlamıyorum… Binbir dereden su getirip elediler el birliği ile Samed Taha ‘ yı… Bana göre canavar gibi söyledi ‘ Uykusuz Her Gece ‘ parçasını… İniş ve çıkışlarda hiç detone olmadı…

Parçanın en zor bölümlerini göğsünü gere gere söyledi ve alnının akıyla bir güzel elenip gitti… İnanın aklım almıyor olup biteni… Tamam ben bir müzik uzmanı değilim ama inanın canlı performans dinlemek adına onlarca lira verip tek geceliğine bile olssa bir gece klübünde dinlemeyi isterdim Taha ‘ yı…

Biraz gırtlak oyunları yapmadı mı?.. Elbette ki vardı atraksiyonlar… Ama hangi amatör sanatçıda olmaz ki… Hele hele konu kendini biraz olsun gösterebilmekse… Yoook olur mu öyle şey… Neymiş efendim, Amerikan İngilizcesi gibi söylemekmiş, bir şeylere benzetmeye çalışmakmış…

3 – 4 dakikalaık performansa bakıp neredeyse adamın sahtekarca şarkı söylediğini tespit ediverdiler ve kapı dışına koydular… Özellikle Mustafa Sandal‘ ın sözleri çok kalp kırıcı ve haksızcaydı.. Pes diyorum o kadar.. İşte bana göre yazık olan performansı bir daha izleme imkanı bulabileceğiniz video linki…

Yazımın ana linki...

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..