Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Kuşkayası (Turgut Erbek)

http://blog.milliyet.com.tr/kuskayasi

25 Mayıs '07

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Değerli blog yazarları...

Değerli blog yazarları...
 

Günümüz dünyasında yazılması gereken o kadar çok şey var ki, hiçbir yazar konu sıkıntısı çekiyorum diyemez. Yapmamız gereken tek şey çevremize bakmak, gördüklerimizi mantık ve yürek süzgecinden geçirerek kâğıda dökmek.

Her yazarın belli biz çizgisi. dünya görüşü ve bir duruşu olması gerektiğine inanıyorum. Fikirlerinden, kişiliğinden, çizgisinden ödün verdiği anda kendisi olmaktan çıkacak ve başka bir fikrin egemenliği altına girecektir. Belli bir yere gelmiş insanların birçoğu bu değişimi göze alamazlar. Yaşadığımız çağdaki olumsuzlukları, haksızlıkları, yanlışlıkları görüp de sessiz kalmak olası değil. Birçoğumuz bulunduğumuz konum ve üstlendiğimiz görev itibariyle içimizden geçenleri yazamıyoruz. Çizgimizi değiştirmek ve başka alanlara kaymak da bize ters geliyor. Popüler olmak, çok okunmak ve çok yorum almak gibi bir derdimiz de yok. Bazıları gibi bu işi desinler diye değil, toplumu aydınlatmak, gerçekleri göz önüne sermek, ezilenin sesi, mazlumun savunucu olmak için, dillendirilmesinde yarar gördüğümüz konuları içimizden geldiği gibi yazmaya çalışıyoruz.

Bazı blog arkadaşlarımdan, “Yaşlı Söğüt Ağcı” adlı öykünün devamını yazmam konusunda mesajlar alıyorum. Açıkçası bu ilgi beni memnun ettiği gibi, biraz da sıkıntıya sokuyor. Öykünün devamını bekleyen arkadaşlarımdan özür dileyerek biraz zaman istemek zorundayım. Elimde yarım kalan ve bitirmek zorunda olduğum bir çocuk romanı var. Onu bitirir bitirmez yazacağıma söz veriyorum.

Sevgi ve saygılarımla…

Turgut Erbek

Fotoğraf: www.kuzeyadanolugazetesi.com

 
Toplam blog
: 72
: 1492
Kayıt tarihi
: 23.07.06
 
 

Edebiyata ortaokul yıllarında şiirle merhaba dedim. O yıllarda şiirlerim ve yazılarım yöresel gezete..