Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Değerli medya mensupları, değerli filmler ve biz değerli seyircileri hakkında sıradan bir dilekçe

Değerli medya mensupları, değerli filmler ve biz değerli seyircileri hakkında sıradan bir dilekçe
 

www.imagechef.com


.............. gibi değerli bir filmi bizlere binbir zahmetle elde edip sunmada emeği geçen Sayın Herhangi Bir Medya Kuruluşu Yöneticileri,

............ tarihinde yayınladığınız ............. adlı film seçiminizden dolayı sizi ne kadar kutlasam azdır.

Hatta imkanım olsa ................'ın parçalayıp yediği insanların ağırlığı kadar altın ya da çoook kıymetli mücevherlerden vermek isterdim.

Toplumsal sorumluluğunuzun çok gelişmiş olduğunu düşünüyorum.

Bireysel ahlaki değerlerinizin ise bizim gibi sıradan seyircilerin ulaşamayacağı kadar yükseklerde olduğunu da fark ettim.

Seyircilerinizi böylesine güzel filmlerle tanıştırmak için çok zor bir uğraş içinde olduğunuzu tahmin ediyorum.

Sizleri bu değerli çalışmalarınızdan dolayı kutlar, günlük yayın akışınız içinde .............. gibi değerli filmlerden biz değerli seyircilerinizi mahrum etmemenizi dilerim. Hatta mümkünse, 2-3 saatte bir böyle filmler gösterilsin.

Bir kitle iletişim aracı yöneticileri olarak, bizlerin daha kültürlü, çevresine duyarlı, yoksulluk, işsizlik, savaş gibi sorunlara çözüm önerileri getirebilecek bakış açılarına sahip olmamız için çok faydalı bir misyon üstlendiğinizi düşünüyorum.

Ben kendi adıma, vatandaşı olduğum ülkemde, ................ gibi bir filmi yayınlayan bir televizyon kanalına sahip olmaktan gurur duyuyorum.Sizlere minnettarım.

Saygılar sunar, ................. gibi değerli kelimesinin sınırlarını aşan, mükemmelötesi filmlerden bizleri mahrum etmemenizi tekrar tekrar dilerim.

Fatma Küçükkurt.

not: niye kedi fotografı tercih ettiğim ile ilgili bir soru varsa, cevap bazı korku filmlerinin içinde.

 
Toplam blog
: 27
: 1301
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Üniversite öğretim görevlisi emeklisiyim. Ama hayattan emekli olmadım ya.  İletişim fakültesi rad..