Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '15

     
    Kategori
    Şiir
     

    Değilmiş

    Değilmiş
     

    Hani sen

    buğulandırıp meneviş gözlerini

    uzağa uzağa bakınca

    baktığın yere uçuşuveren ışıltıların

    birer ışıltı olmaktan çıkacaklar

    ya da hiçolmadı

    yüzünde oluşan

    o küçücük çukurda

    oturup kalacaklar

               sanardım hep

     

    elin yüzün iki gözün

    gülüm gülüm gülüşün

    başın yana eğik eğik

    ceren ceren duruşun

    “nasılsın nasılsın” diye

    canlar alan soruşun

    her geçen yıl

    silinir puslanır

    buzlu camlar ardına

    perde perde saklanır

    kalır

              sanardım hep

     

    dudakların

    yemek yediğin

    su içtiğin

    arada bir

    söyleştiğin

    bir yer olacak

    böyle alımlı

    böyle öpülesi

    allar alı

    ballar balı

    kıvrılmayacak

    sana sana ulaşmanın

    ateşten yolu

    olmaktan

    çıkacak bir gün

            sanardım hep

     

    bağcığından kurtulmuş da

    gülüşüp duran

    bir o yana

    bir bu yana

    dalga dalga

    oynaşan

    bir tutam saçın

    kıvrılıp

    durmayacak

    öyle çağrılı çağrılı

    ağzı yok dili yok

    bir isyankar tüyler tutamı olarak

    duracaklar

                                  boynunda sadece

             sanardım hep

     

    gün geçip günler gelecek

    bir soluk borusu / ses teli yapısıdır

    deyip geçecektim

    sesindeki çıngıya

    kulağıma çarpıp ta

    yüreğime yankı yankı

    değmeyecek

    sanardım hep

     

    soluğun

    günün birinde

    yaşamı sürdürmek için

    yaptığın bir eylem olacaktı sadece

    böyle yalım yalım

    yakmayacaktı yüzümü

    sanardım hep

     

    sanardım ki sevgili

    50’yi geçende

    solup gidecek bu renkler cümbüşü

    bir mor örneğin

    başka bir renk olacak

    ya da yorgun bir mor olacaktı en azından

     

    benimle birlikte

    emekli olacak

    tüm duygularım

    akıllanıp uslanacak

    durulup dinginleşecektim

     

    değilmiş

    değilmiş

    ey sevgili

     

    bunca yıl

    her şey yerinde kaldı

     

    şimdi

    sen uzak durdun

    silindi

    gitti

    bütün

    renkoynaşları

    her

    yer

    sarardı

     

    sen uzak durdun

    ayın

    bana

    bakan

    yüzü

    karardı

     

    fikri coşkun
     

     
    Toplam blog
    : 1
    : 26
    Kayıt tarihi
    : 19.08.15
     
     

    1949 Gaziantep doğumluyum. 1969dan bu yana Ege Bölgesi'nde yaşamaktayım. Şu anda İzmir Bornova'da..