Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Deneme
 

Değinmeler -2-

“Birazcık bilseydin ne kadar çok sevdiğimi dostumu, asla bırakmazdın dostunu!”
Bu sözü bana kaybetme noktasına geldiğim ve ne yaparsam yapayım asla tekrar kazanamayacağımı düşündüğüm bir insan söyledi.

Bazen insan önünde duran şeyin güzelliğini fark eder, fakat uzanıp o şeye dokunursa büyünün bozulacağını düşünür ya işte ben de tam olarak bunu düşünüyordum ve dostumu kaybetmemek için elimi uzatmaya cesaret edemiyordum ki bana uzanan bir el gördüm.

Benim uzanmaktan korktuğum şey bana daha da mükemmelleşerek geliyordu.
İşte o anda kendimi “dünyanın en şanslı insanı” hissettim.

O ele tutundum ve bir daha asla ayrı kalmayacağımı bilerek sıkıca sarıldım.
Bir dostun sıcaklığını ruhunda hissetmek kadar güzel bir duygu yoktur herhalde.
Ben gerçek bir dosta sahibim ve bu nedenle her gün kendimi daha da mutlu hissediyorum.

Bana bu mutluluğu yaşattığı için ve beni kaybetmemek için mücadele verdiği için
bütün yazdıklarımı hayattaki tek dostuma ithaf ediyorum.
İyi ki varsın…

Merak Ettiklerim

Bir şarkı sözü: Yalnızım dostlarım, yalnızım yalnız
Bu söz yalancı dostluğu mu, yoksa yalancı yalnızlığı mı anlatıyor?
Ne yani,
dostları olan insan da yalnızlıktan şikayet edebiliyor mu?

Hayat Notları'ndan

Dostlar kötü günlerde yanımda olan insanlar değildir.
Dostlar iyi günlerde yanımda olup,
kötü günlere sürüklenmeme engel olmaya çalışan insanlardır.

Şiirsel

birçok dejavusal kesitin şahlanışı,

hiç yaşanmamış bir bütüne dönüşen parçaların anlamsız izleği şiirin ritmine eşlik edemese de kalbi parçalamak için bir cümle yetiyor…

Sizden Gelenler

"Bir Çocuk Ağlıyor Bilinçaltımda” başlıklı şiirsel karalamama
iki farklı şairden gelen eleştiriler…

"Okurken içimde hissettiğim bir şiir bu... Belki bana güceneceksin ama eski yazdıkların bu lezzeti vermiyordu nedense... Belki de yüreğinin kıyısından gelen şiirler ve yazımlardı onlar. Bu şiir ise can evinden, yüreğin tam orta yerinden akmış bize doğru... Hani ne derler...Ey minel aşk...nelere kadirsin :)) Tebrik ediyor devamını diliyorum...." Çiğdem Altınöz

"Bunu yapma üstadım...
Milletin yorumunu bekleme... Oku, araştır ve sına... gerisi hikâye...
Bazı kelimeler şiire yakışmıyor, bazı sözdizimleri şiire yakışmıyor artık,
bunu anlamak lazım... okumak lazım..."

Zafer Yalçınpınar

(Çiğdem Hanım'a ve Zafer Bey’e teşekkürlerimle...)

Kitap

Ne okuyorum:
Ferit Edgü'nun "Eylülün Gölgesinde Bir Yazdı" isimli romanını ve
Şükrü Erbaş'ın "Aykırı Yaşamak" isimli şiir kitabını...

En son ne okudum:
Ayfer Tunç'un "Aziz Bey Hadisesi" isimli öykü kitabını ve
Özdemir Asaf'ın "Yalnızlık Paylaşılmaz” isimli şiir kitabını...

Tuna BAŞAR

 
Toplam blog
: 250
: 411
Kayıt tarihi
: 26.06.06
 
 

1985 yılının soğuk bir Ocak sabahında gözlerimi dünyaya açmışım. Gerçek ismim Mustafa. Sıradanlık..