Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Değişen yıllar ve hatırlar…

Değişen yıllar ve hatırlar…
 

Seni tanıdığım ve hayatımın değiştiği yıllar…

Birbirine çok yakın!

Belki de o yüzden bu derece özel

Bu derece yakınsın bana…

Çocukluğum ve sana dair hatırladığım

Son hatırada resmin çizili…

Bal rengi saçlarının iki melik şeklindeki hali…

Gözlerindeki kalın gözlükler

Senin eve doğru koşar adım gelişim ve…

Eve yaklaştığım sırada önünden geçerken

Topladığım bir avuç tavşan elmasını sana uzatışım.

Apartmanın içine, evi kedilerle dolu kadının dairesinden dolan o kötü koku…

Sizin dairenizden içeri girdiğimde koşuşturan küçük kadınlar…

Minicik ellerinle ütü yapışını izleyişim

Ortalığı toplayıp, hazırlanışına bakakalışım.

Bu yaşta sen ve ablanın sorumluluklarına ve size hayran kalırdım.

Meliklerini ablan örerdi bazen…

Kendi saçını atkuyruğu yapardı.

Okul saatimize çok var diye

Oturup balerin resmi çizişimiz

Neden balerin resmi çizerdik (?)

O zaman bilmiyordum (!)

Bugün biliyor muyum?

Galiba biliyorum…

Ablan atıştırmak için bir şeyler getirirdi.

Sonra bazen üçümüz, bazen ikimiz

Çıkardık okul yoluna.

İğde alırdık kuruyemişçiden

O yıllardan sonra bir daha yemedim iğde

Tavşan elmalarımız ve iğdemiz

Hatta çimenlerin arasında topladığımız diken kökleri

Hepsi o yıllara özel bize özeldi

Yıllar ile birlikte her şey değişti.

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..