Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '20

 
Kategori
Mizah
 

DEĞİŞİK FIKRALAR

DEĞİŞİK FIKRALAR

Şu sıkıntılı günlerde evden çıkamıyoruz, istedim ki bir an bile olsa fıkralarla gülelim, umarım aşağıdaki değişik yörelerin fıkraları ile gülümsersiniz. Sağlıklı mutlu günler dileği ile fıkraları sunuyorum.

NAHİDE ÇELEBİ

NEÇİ

Öğretmen derste arkadaki öğrenciye seslenir: “  Arkadaçi! “Öğrenci:”Buyur öğretmenim neçi” Öğretmen: “Adın neçi?” “Öğretmenim zeçi” Öğretmen: “Numaran neçi?” Öğrenci: ikiyüz içi” Öğretmen: “Memleçetin nereçi?” Öğrençi: “Erzurum’un içi” Öğretmen: “Baban işi neçi?” Öğrenci: “Belediyede işçi” Öğretmen: “Irağın başşehri neçi” Öğrenci : “Helsinçi” Öğretmen sinirlenir ve  oğlum niye bilmirsençi, otur sana içi” Öğrenci boynunu büker ve Öğretmenim ben ne ettimçi der.

AYNA

Doğu köylerinden birisinde halk hiç ayna görmemiş, köylünün birisine hediye olarak ayna verilir, koşa koşa eve gelir aynaya bakar kendisini görünce ölen ikiz kardeşine benzetir ve ağlayarak: “Vah kardeşim bana bakıyorsun diyerek aynaya sarılır yatar. Eşi eve gelir kocasının aynaya sarılıp uyuduğunu görünce yavaşça aynayı alır bakınca kendisini görür ağlamaya başlar ve gözün kör olsun demek beni bu şırfıntı ile aldatıyorsun diyerek babasına koşar ve: “Baba kocam beni bu şırfıntı ile aldatıyor” der. Babası Aynaya bakar kendisini görünce: “Kızım bu şırfıntı değil pezevenk” der.

KÜRDAN

Müşteri lokantada yemeği yer masada kürdan olmadığını görünce garsonu çağırır kürdan yok niçin der. Garson: “efendim getiremem yemeği yiyen kulanıyor getirip yerine koymuyorlar.” Der.

PARASI MÜHİM DEĞİL

Nine hasta haneye yatar doktor gelir ateşini ölçer, 37 normal der. Nine  : “Doktor Bey oğlum çok üşüyorum parası mühim değil ne ise verelim benim ateşimi 40 a yükselt” diye yalvarır.

 

TORBAYA KOYUYOR

Ali amca ikinci kez evlenmiş, birinci hanımı çok pis pasaklıymış. Eş dost tebriye gelirler ve Ali amcaya sorarlar: “Ali amca eşin temiz ve tertipli mi?” Ali amca sormayın  öğle tertipli ki, memelerini bile torbaya koyuyor.(torba sütyen)

 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..