Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '18

 
Kategori
Şiir
 

Değişilmezsin

Değişilmezsin
 

Hiçbir şeye değil ki sensizliğe sitemim,
İstemem başka bir yer, sensin benim cennetim.
Ne malda gözüm var, ne parada ne pulda
Hiçbir şey istemem ki yalnız sen ol yanımda...

Senin gözlerin benim en büyük sermayem,
Baktıkça bakasım gelir, doyamam ki sana ben.
Gülüşün, benim dünyaya bedel servetim
Değişemem hiçbir seye sensin benim sevdiğim.

Selvi boyun dersen kıskandırır dalları,
Endamında benim gönlüm takılı,
Gözlerim gözlerine baktı bakalı 
Gönlümün bir yarısı sende tutuklu kaldı.

Artık yapamam ben sensiz, tutukluyum sende
Mahkumunum, esirinim, duramam hiçbir yerde
Yeter ki bir yerim olsun daima kalbinde
O zaman istersen olurum kapında kölen de...

 

 
Toplam blog
: 6
: 152
Kayıt tarihi
: 25.01.18
 
 

Çukurova İlahiyat     ..