Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '09

 
Kategori
Gelenekler
 

Değişimin hangisi d) çoğu e) hepsi!!

Değişimin hangisi d) çoğu e) hepsi!!
 

bukadar değil:)


Değişim oluyor iyi olucak tabiki ama bazılarıda çok ilginç geliyor bana..
Mesela emret komutanım diye bir dizi var zap yaparken gördüğüm zaman bile sinir olurdum şimdi denk geldiğim zaman takılıp öylece gülüyorum, algılarımda ne değişti acaba birisi ayarlarımla mı oynadı ne oldu yani?

Şalgam suyunu bırakın içmeyi görmek bile bütün iştahımı kapatırdı insan bunu nasıl içer yaa derdim şimdi getirsinler 10 litre sabaha kadar içerim heralde!!

Aynı şekilde tatlılar grubu; kaymaklı ekmek kadayıfı, niye şimdiye kadar yememişim diye çok düşündüğüm künefe (ağzınız sulanmasın:)) , hangi çılgın yer bunu dediğim tahinli pekmezli poğaça ve daha aklıma gelmeyenler...

Değişikliklerin en önemlilerinden biri de kıskançlık! Hayatta hissetmediğim hissedenleri de kınadığım bi duyguyu şimdilerde hisstemeye ve hatta istem dışı tepki vermeye başladım. İlişki boyutunda daha test edemedim ama arkadaşlarımı filan baya baya kıskanıyom yaw:))

Acaba birşeyler oluyor da ben mi uyanamadım henüz.. Varsa söyleyin bak:))

 
Toplam blog
: 18
: 550
Kayıt tarihi
: 18.11.08
 
 

1980 doğumluyum. 2002' de Kocaeli Üni. denizcilik dölümünden mezun oldum ancak şimdi havacılık sektö..