Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Değiştirsem mi acaba?

Değiştirsem mi acaba?
 

http://bigyellowtaxi.wordpress.com/2008/06/09/the-crossroads/



Neyi mi?

Doğrusunu söylemek gelirse aklımda spesifik bir şey yok! Yani canım bir değişiklikler çekiyor ama nasıl ifade etsem bilemedim.... yani seçeneğim mi yok, aklıma mı yatmadı... o da değil... bilemedim...

İşimi mi değiştirsem?
Aman canım, gül gibi işyeri işte, nesini değiştireceksin. Sürekli kendini motive etmekten mi bıktın?
Yaww saçmalama, şimdiye kadar hangi işyerinde seni motive ettiler ki. Bak ne güzel çalışıp gidiyorsun işte bu kriz döneminde.. Görmüyor musun, millet harıl harıl iş arıyor, yok oğlu yok...

Ülkeyi mi değiştirsem?
Hee oldu aferin, bırak git %40 küsüre değil mi? Zaten yapmak istedikleri bu, aferin valla, bir de okumuş insan olacaksın.. Git vatanına milletine yararlı insan ol, çocuk okut, yaşlılar ile ilgilen, hiç bir şey yapmasan üret, ürettiğin başkalarının yaşamasına imkan sağlasın...

Evimi değiştirsem?
Yediğin önünde yemediğin ardında. Hesap soran yok, destek olan çok. Ama bana rahat battı diyorsan sen bilirsin tabi, koca kazıksın bu saatten sonra karışamam....

Yok olmadı bunlar.. Başka bir şeyler değiştirmem lazım...

Off.. off...


Yok bu böle olmayacak anladım ben....
 
Toplam blog
: 32
: 10302
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Istanbulluyum.. Haftasonu caddeye çıkmadan haftasonunun geldiğini anlamayanlardanım. Alışverişe, gez..