Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Dehlizden mektuplar- 5

Dehlizden mektuplar- 5
 

yazmak bir anlıkta olsa nefes almak bu dehlizde


Sevgili okuyucularım

Bu mektubumda size bu dehlizde yazdığım şiirlerimi sunacağım umarım beğenirsiniz yada ne biliyim işte  yazdım sonuçta ben beğendim mi derseniz bilemem yazarım sadece pek okumam kaldırmaz kalbim aynılarını tekrar tekrar yaşamaya hele de bu dehlizdeyim tek başıma.

Şiirlerimde bir şey aramayın yada bir kişi vardır elbet hepsinin bir işi… Yazmak dediğim gibi nefes almak yazmak yaşamak ama ne yazmak be! Ne yazmak!

İşte şiirlerim bunlar içinde ben olan benden olan kalbimden gelen şiirlerim diğer yazılarımla aynı duygularım tek farkları şiir bunların adı duygular insanlar ve yazan kalp aynı…

“”

Beklemek sadece üzülmek mi?
Sevilip sevilmediğinden emin olmadan beklemek!
Zor değil midir?
Günün gün olurken benim gecemin baki kalması hak mı?
Sen gülerken beni ağlatmak ahlak mı?
Ya ben çok şey bekliyorum senden,
Yada sen hiç bir şey yapmıyorsun ki,
Umut edeyim senden...

“”

“”

Yazmak şimdi sana okumayacağını bile bile,
Gözünün ucuyla bile bakmayacağını bile bile,
Yazmak sana.
Tıpkı tutmayacağını bile bile,
Maya çalmak göle...

“”

“”

Sana rastlayana kadar bir ölüydüm,
Herkesin elinin körüydüm,
Bu hayatın alnının teriydim,
Seni görene kadar bir ölüydüm,
Sonra seni gördüm birden durdu nefesim
Ve gördüm,
Ben artık yaşayan bir ölüydüm,
Gittin ve bittim,
Şimdi eskisi gibi ölü olmak için yalvarıyorum...
Yazık sana yazık bana...

“”

“”

Yatmak şimdi bu güzel havada evimde,
Yapayalnız dört duvar arasında zor.
Ne bir selam nede bir merhaba,
Hani derlerdi eş dost akraba çok,
Yok arkadaş yok yalnızlıktan başka dostum yok,
Gerisi yalan, yalandan birçok...

“”

“”

Ben hala bıraktığın yerdeyim,
Kalbimde azıcık sevgiyle yazmaya başladım,
Gayem okunmak değildi,
Okumak da değildi,
Sadece yazdım belki sen okursun diye ...

“”

İşte yazdıklarımın bir kısmı bunlar bilmem ne kadar doğrular bilmem ne kadar güzeller bilmekte istemem, aslında isterim ama yada durun ya istemem, istemem… Off inşallah o beklediğim el gelir alır beni bu dehlizden bir an önce burası iyice dolmaya başladı suyla göz yaşlarım aktıkça…

Sevgili okuyucularım;

“ Bu dünyada sakın kalp kırmayın ne olur hayatta hiç kimseyi dehlize atmayın onun dehlizlerde bir başına yalnız çaresiz sürünmesine vesile olmayın bu dünyanın en büyük acısıdır o dehlizdeki insan için”

Sepra Lordu Jess

 
Toplam blog
: 75
: 309
Kayıt tarihi
: 26.01.13
 
 

" Terra : Yeni Dünya " kitabı yazarı... Bilim kurgu hayranı ... ..