Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '11

 
Kategori
Mizah
 

Dekolte!

Kadın ne kadar dekolte giyinirse giyinsin, mümin bir erkek nefsine hâkim olmalıdır arkadaşlar!

Yan gözle bile bakmamalıdır!

Başın önde, kaldırım taşlarını sayarak yanından geçeceksin!

Kuralı bu!

Yani nefsin kaldırım taşıyla imtihanı söz konusudur!

Yunus Emre bunu tornadan çıkmış odunlarla yapardı! Hacı Bektaşi Veli ile Mevlana’dan bu konuda bir rivayet yok!

Babamla feribotla Sirkeci’ye geçiyoruz! Güzel ve alımlı bir hanımın yanına oturdum! Babam da karşımda oturdu. Boğaza, Kız kulesine bakıyorum giderken! Babama bir şey diyesim geldi. Baktım, yanımdaki hanıma yiyecek gibi bakıyor! Dalmış adam!

“Baba!”

Duymuyor!

Öksürürsem dikkatini çekerim diye düşündüm! Öksürdüm; gene yok! (ben Selami telefonda öksürdü diye hemen Ankara’ya koştum be! Adam güzeli görünce bizi unuttu!)

“Baba!” Bu kez hızlı söyledim!

İrkildi birden!

“Ne oldu?”

Birden unuttum ne diyeceğimi!

“Gördün mü Kız kulesini?”

Yüzünün kızardığını gördüm! Anladı sanırım, hikâyeden bir soru sorduğumu!

“Gördüm!”

Bir daha bakmadı!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..