Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '07

 
Kategori
Dünya Mutfakları
 

Dekor olsun diye koymuşlar

Kocaman tabagin içine sanki kirlenmesin dercesine iki üç lokmada yenilecek sekilde, (kimisi bir lokmadada yiyebilir) balik parcasi yanina da sozde uc cesit sebze turu koymuslar sadece dekor olarak duruyor yesen bir turlu yemesen ac kalkacaksin. Gerci bunlar karin doyurmaz ama girdik bir kere restoranttan iceri, verdik siparisleri.
Fransiz restorantindan bahsediyorum, ne zamandan beri gitmek istiyordum, bir kereye mahsus gidip deneyeyim yemeklerini diye. Sonunda muradimiza erdik, fiyatlari gorseniz bir kisinin odeyecegi fatura ile dort kisi karnini doyurur. Garsonlara ingilizce hitap ediyorsunuz size fransizca cevap veriyorlar. Bu kadar milliyetci insanlar tanimadim. Gece boyunca fransizca konusunda onlar beni ben garsonlari delirttim. Benden biktiklari icin ilgilenmek istemiyorlar.
Menejeri cagirdim bedavami hizmet veriyorsunuz dedim, hayir dedi. Peki dedim neden bu masa ile ilgilenilmiyor, ben yardimci olayim dedi. Butun garsonlar diger bolmedeki musteri ile ilgileniyor iyi bahsis veriyor heralde dedim. Menejer bayanin yuzu kipkirmizi oldu.
Amacim terbiyesizlik yapmak degildi, bircok olumsuzlugu gormezlikten gelirim. Yanlis servis yapilsa dahi geri cevirmem, ama bu kadar para odeyipte ilgilenilmeyince deliye donuyor insan ustelik yasgunumu kutlamak icin ozellikle gelmistim buraya.
Kapida bir saat bekledikten sonra boyle davranilinca sizde ister istemez tepki gosteriyorsunuz.
Sakin yanlışlıkla Fransiz restorantina gideyim demeyin doymadan kalkmak zorunda kalirsiniz benden soylemesi.
 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...