Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Deli gönlüm

Deli gönlüm
 

Güzel şeyler çabuk bitermiş. Kutlamayı 7 gün 7 gece uzatsa mıydım ne... Ya da 40 gün 40 gece... Güzeldi kutlama yaa... Ne yalan söyleyeyim insanın güzel günlerini paylaşacağı arkadaşları olması hoş bir duygu. Kötü günlerden de Allah korusun!

Bugün aslında Yüksek Sadakat’la yaptığım röportajı yayınlamayı düşünmüştüm ama haftaya kaldı... Olsun, geç olsun güç olmasın.

“Ben planlı programlı yaşarım” diyerek beni gülümseten insanlar var. Plan program yapmak başka şey o plana programa göre yaşamak çok başka bir şey... Bu word beni öldürecek. “Bir şey” olur mu yaa “birşey”dir. Israrla ayırıyor. İnadına mı yapıyor ne!..

Planım suya düştüğüne göre hemen bir alternatif üreteyim. Yok diyerek oturunca yoklar var olmuyor...

Su dedim de, sahilde yürüyüş yaparken dikkatimi spor aletleri çekiyor. İnsanlar terli terli aletlerde bilinçsizce hareketler yapıyor. Görüntüye bakıldığında çok eğlendikleri belli ama acaba sağlıkları için bu bir tehlike oluşturmuyor mu?

Hareketleri öyle bilinçsizce oyuna çevirerek yapıyorlar ki bakarken ben korkuyorum. Özellikle bel hastaları için çok riskli görünüyor. Bilen bilir, bel hastası insanlar büyük adımlar atamaz ve belini hareket ettirmekte zorlanırlar. Çılgın aletler sanki lunapark gibi.

7 den 77 ye herkes Lunaparkta...

Olmaz ya gönül bu istiyor işte... Spor yapacak kişiler sağlık taramasından geçirilip kendilerine en uygun aletlerde sporlarını yapsalar... Yapılan bu spor zarar yerine kâr olarak geri dönse...

Acaba belediyeler konuyla ilgili Sağlık Bakanlığı’yla görüşmüş müdür? Sağlığı ilgilendiren bir konu olduğu için onay alınmış mıdır yoksa “para bizde ne istersek yaparız” mantığı güdülerek mi konmuştur o aletler park ve bahçelere...

Öyle ki hemen hemen heryerde var. Hizmetin halkın ayağına gitmesiyle halk memnun. İNSAN herşeyin en iyisine layık.

Bu deli gönlüm ister ki madem bir hizmet veriliyor en kalitelisi olsun.

:) İyi bayramlar...

http://www.esmakahraman.com/deli-gonlum/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..