Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Deli Kadınlar

Deliyim dedi kadın.
Öyle bir delilik ki bu, sadece ben biliyorum... Beynimin içinde dönüyor bütün öfkeli duygular.
Bazen rüyalarıma giriyor onun gidişi...  Bazen halisilasyonlar görüyorum. Birilerine anlatsam deli diyecekler. Ama diyemiyorum...
 
Kafamın içindeki o sesler...
 
Deliliği kendim yazıp kendim oynuyorum...
İçimdeki deli kadını her daim besliyorum. Dışarıdan bakıldığında sorunsuz ve öpülecek bir kadınım. Ama içimde tam bir curcunayım... Bu halleri mi sevecek birilerini arıyorum. Ama dile getirirken bile ayak parmaklarıma kadar titriyorum...
Beni titreten duygularımı seviyorum.
Sigara ve kahvenin gereksiz tadında kendimi seviyorum...
 
Fırat Onur Altay
 
Toplam blog
: 2
: 234
Kayıt tarihi
: 18.01.15
 
 

Reklam ve tiyatro oyuncusu. Aynı zamanda kadınlar hakkında denemeler yazıyor... ..