Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '11

 
Kategori
Deneme
 

Deli Yüreğim

Deli Yüreğim
 

V.HIZLIOĞLU


Benim deli yüreğim senin akıllı öğrencin,  

Dağlanmış cehennem ateşinde yansa, çocuk saçlarında serin sabah rüzgarları var. 

Aklında, renkli balonlar gibi bin bir düşünce uçuşsa, kalbi en saf olanı senin için yakalar. 

Bir uçurtmanın peşinde koşarken düşse, canı yanar, dışarıya sadece bir damla gözyaşı akar. 

Senin yanındayken ne şeker ne oyuncak hiçbir şey istemez; çünkü kokunda huzuru var. 

Kağıttan kayığını seninle ruhunun okyanusuna salar, çimlerde koşar oynar; ama yorulunca senin kucağına atlar. 

Senin akıllı öğrencin başka birini istemez , seni arar ve Tanrı’dan sonra bir tek öğretmenine tapar. 

Senin gözlerinde yok olmak isterken biri görse, tanımadığı birinin gözlerindeki dar ağacına kendini asar. 

Benim deli yüreğim senin akıllı öğrencin. 

10.05.2011 V.HIZLIOĞLU 

 
Toplam blog
: 13
: 375
Kayıt tarihi
: 24.02.11
 
 

Mersin doğumluyum ve Mersin'de yaşıyorum. Onaltı yıldır eğitim sektöründe çalışıyorum. Nazım Hikmet'..