Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Deli zaman

Deli zaman
 

Yok olmaz, erken daha

Biraz geç kalın ne olur

Hiç hazır değilim henüz

Ne olur baharlarımı bırakın bir süre daha

Tanıdık değil bana güz.

Sezen Aksu’dan bu muhteşem şarkı bana yaz dedi, ben de onun dizeleriyle başlamak istedim.

Bi sürü renk cümbüşü anlamsız bir tablo önce hayatlarımız, oynak havaların notaları, rüzgarın en delisi, sağanak yağmur, kürsüde ateşli vaazlar veren hatip, eski dinlerin peygamberleri, ışıkları bol şehirlerde kavşaklar gibi, toy yazarın en ünlü romanı, en güzel bakan gözlerin rengi, adamları unutturan ayrılıklar sonrası…

Baharımızın kelebekleri çatlak mobilya figürüne dönüşür, kurşuni renkler ağır basar, çiseler artık parçalı bulutlu göğümüz, güneşin aydınlatmak istemediği birer kırışık yüz ve hatıradan başka kalan bir şey olmayacak zamanla..

O gün gelmeden tanrım dilerim baharının tüm çiçeklerine uğramış bir arıya dönüşüvereyim.

 
Toplam blog
: 30
: 1362
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Antalya'da yaşıyorum, bir dönem İzmir'de de bulundum, iyi ki bulundum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunu..