Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '16

 
Kategori
Sinema
 

Delibal İzmir gala gecesi süperdi!

Delibal İzmir gala gecesi süperdi!
 

Delibal'ın Almanya Berlin gala gecesinden sonra yurt içi galalarını İzmir'de devam etti. Dün akşam (4 Ocak 2016) gecesi Bayraklı Folkart'ta Cınema Pink'de Delibal'ın İzmir gala gecesi vardı. Ben de Ay Yapım - Persona Sanat'ın davetlisi olarak geceye katıldım. Burada şahsıma gösterdikleri ilgiye çok teşkkür ederim.

Büyük çoğunluğunun fanların oluşturduğu izleyici kızların çığlıkları ortalığı inletti. Çağatay... Çağatay  diye çığlık atanlar, ağlayanlar ortalığı birbirine kattı.

Saatler önceden kırmızı halı önünde Çağatay Ulusoy hayranları beklemeye başladılar.

Delibal fimini izlemeyte gelenlerin büyük çoğunluğu Ulusoy'un hayranı olan genç İzmir'li kızlardı.

DSCN0185

Kırmızı halıya ilk çıkan Delbal'ın yönetmeni Ali Bilgin oldu. Bilgin İzmirli olup, ev sahibi sayılırdı.

DSCN0186

Daha sonra anons edilen filmimde Füsun karakterin i can veren Leyla Leydia Tuğutlu geldi. Arkasında koşar adım filmin baş rol oyuncusu Barış Ayaz'ı canlandıran Çağatay Ulusoy, büyük alkışlar araında koşarak çıktı.

DSCN0186

Kırmızı halı sahnesine önce Delibal'ın yönetmeni Ali Bilgin, daha sonra Leyla Lydia Tuğutlu, son olarak da Çağatay Ulusoy geldi. Kızların Çağatay, Çağatay diye bağırışmaları en çok Çağatay'ı mutlu etti. O yüzündeki tebessüm hiç eksik olmadı

Ekran Alıntısı izmir gala 1

Selamlaşma faslından sonra Çağaty mikrofonu eline aldı.

Ekran Alıntısıizmir gala.2

Ulusoy yaptığı kısa konuşmada; "Enerjiniz çok güzel, sağ olun ilginize... Teşekkür ederim ve umarım beğenirsiniz filmimizi." diyerek mikrofonu Leyla Hanıma uzattı.

Ekran Alıntısı İZMİR GALA-3D

Tuğutlu da; "Hepiniz geldiğiniz için teşekkür ederiz, filmimiz çok güzel, o da umarım beğenirsiniz filmimizi." Dedi.

Daha sonra izleyiciler salona davet edildi. O sırada ben de Çağatay'a kendimi tanıttım. Hoş geldin abi diyerek, hararetle elimi sıktı. Milliyet Blog yazılarımı okumuşsunuzdur dedim. Evet, sizi tanıyorum abi. Ben de sizinle konuşmak istiyordum. İçeride konuşalım, dedi. Ben kartvizitimi verdim. Konuşalım, mutlaka ara beni dedim.

Daha sonra fanlar, Çağatay'la fotoğraf çekilme derdine düştüler. 10 dakika sonra tekrar bir araya geldik. Ben Delibal'da başarısından ve önceki dizilerdeki performansından konuştuk. Daha önce de söylediğim gibi, sevenleriniz ve beni takip eden twitter fanlarınız adına sizi kutlamak, izin verirseniz alnınızdan öpmek istiyorum. Ve tüm sevenleri adına alnından öptüm. Birlikte 3 poz resim çekildik.

DSCN0194

DSCN0195

DSCN0196

Çağatay Ulusoy, hayranlarının olduğu salona girdi. Hayranlarını kırmadı ve onlarla selfie resim çekildi.

568ace6cc03c0e4c2c359186

Bir gala gecesi daha böyle bitti. Sırada 7 Ocak Azerbeycan Bakü gala gecesi var.

Çağatay Ulusoy, bu ilgiyi fazlasıyla hak ediyor. Bilhassa gençlerimizin bu filmi mutlaka görmesi gerekli, çok değişik, sıradışı bir aşk hikayesini anlatıyor. Delibal'ın gişe rakamları da çok iyi gidiyor. Benim tahminin beklenenin üzerinde bir gişesi olacağıdır. Ay Yapım da filmin reklamı uğruna ekip olarak elinden geleni ziyadesiyle yapıyor. Bu bir ekip işi olsa da Çağatay faktörü çok önde gidiyor. Filmde söylediği Sezen Aksu'nun 'Mutlu Sonsuz' adlı parçanın klibi YouTube'de tıklanma rekorları kırıyor. 2 Haftada 3.250 bin tıklamayı geçmiş. Gerçekten parçayı dinleyenler Çğatay'ın çok duygulu, yaşayarak okuduğunu hissedeceklerdir. Ayrıca Twiter'da Çağatay hayranları da inanılmaz arttı. Şu sıralarda 1.125.000 takipçi sayısı ile 97.sırada bulunuyor. Delibal filminin bitim tarihi olan Eylül başında, 113.sırada 987 bin takipçisi vardı.

Hep söylediğim gibi Çağatay Ulusoy'dan beklentiler çok arttı. O da bunun bilincinde... Bu sinema filmi ile iyice popüler oldu. Eylül 2016 yeni sezonda çekeceği yeni dizisinde onu çok değişik bir karakterde göreceğiz. Amerika'da kaldığı süre içinde bu dizi için silah eğitimi aldığını ağzından kaçırdı. Artık bir tetikçiyi mi canlandıracak onu yeni dizisinde göreceğiz.

Şansı bol, Allah gönlüne göre versin.

Delibal bence ödüle layık bir yapım. Zamanı gelince o ödüller gelecektir.

Saygılar ve sevgiler.

Abdurrahman Balcılar

Twitter: abdurrahman balcılar@abbalcilar

Mail : ab.balcilar@hotmail.com

Blog: blog.milliyet.com.tr/cansever

Blog: balcilar-blog.com

Not: Görseller tarafımdan çekilmiştir.

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..