Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Delik deşik

Gecenin bir vakti film telaşı uzun saçlı adam ama fena bir sakal traşı..
Hayata küsüp kızmış gitmiş bir hikayesi,
Bazen eski hatıra defterine benzetiriz vaziyetlerini

Adam bakımsız, pasaklı ve elinde kalem
Tutamaz zanneden kapağı vardı koltugun üstünde.
Öyle resimler çizerdi ki, kadınlar değil hayatın üstesindeydi
Kağıt toplayıcılığıydı onun meslegi

Evet meslek diyorum ben!
Aşağılayıp, dilenci sananlara olsun benim sözüm..
Küsüp kızıp giden o adam olamaz, olmamalı bu çözüm.
Hayatla bir kavgaydı gitti kaydı ellerinden

Yoktu kimse kalbinde, boş haliyle dopdolu acılar taşıyordu
Derken bir kurşun gibi geldiler üstüne..
Adam yığılıp kaldı öylece,
Şimşeklerle gözyaşlarıydı onun yağmuru

Üstüne bir bir düştü yükü..
Ne acılar çekti o adam bir ben bildim, bir ben hissettim…
Delik deşik oldu,
Hiç konuşmaz, susarken herkesten mutsuzdu bir ben hissettim...


Çağla PINAR 

 
Toplam blog
: 8
: 134
Kayıt tarihi
: 12.07.11
 
 

İnsan. ..