Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Delik tabanlı ayakkabılar

şimdi ben diyorum ki kendime

"keşke"

giyilebilseydiniz hala
yağmursuz kış günlerinde,
ve yürüyedursaydınız
şişli kaldırımlarında
DA
ben cahil kalsaydım.

eksik olsaydı yanağımda
güller bitiren o tokat
DA
ben sensiz olsaydım

delik tabanlı ayakkabılar
artık sonsuza dek
o kaldırımlarda kıpırtısız yatacaklar

usta bir marangozun
ahşap üzerindeki
hünerli elleri gibi
kalbimi ince ince oymakta ve
bir oduna zerafet
bir kalpsize vicdan
ve mayama bozulması imkansız
bir iman katmaktalar.

delik tabanlı ayakkabılar
tüm bunları orada
sadece yatarak
başarmaktalar...
 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..