Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '10

 
Kategori
Deneme
 

Delikanlıdan Dalia’ya ya da kalpten kalbe

Delikanlıdan Dalia’ya ya da kalpten kalbe
 

Ben farklıyım senden Dalia, Hazanla yoğrulmuş bir çocuğuyum vatanın. Vatanı sevmeme engel değil hiçbirsey yine de. 

Ben teröre de hortumcuya da karşı durmasını bilirim. Karşı dururken tüm kalbimle dururum hem de. Yönetilenin hakkını bilirim. Ezilenin, bi daha ezilmek kaderi olduğunu, kadersizin kadere olan teslimiyetini damarlarımda hissederim mesela. 

Bazen bir liderin seçim öncesi hayecanıyla ürperir kalbim bazen de inceldiği yerden kopmasını beklerim hayatımın öylece. Sessiz iklimlerde dolaşırken rahatladığını hisseder kalbim en çok. Yalnızlık yakışır bana annemden en büyük hatıra... Ben babasının olanlardan beni sorumlu tuttuğu çocuğum Dalia, ülkesindeki babaları her zaman süzmüş, baştan aşağı sorgulamış biriyim... kendimi sorgulamaktan arta kalan zamanlarda hüzünleri alıp stoklamış, üzerine kilit çekmeye calışırken bütün hüzünleri üstünde tüm ağırlığı ile hissetmiş biriyim. 

Ben hislerimle yaşamış biriyım Dalia, bir öğrencinin mazlum oluşunu hissedip konuştuğumda, aslında kendim gibilerinin çokça yaşadığnı farketmişimdir etrafımda. Ben gibiler çok bak, haydi bırak efkarı dese de zihnim ben yine de ağlamanın mutluluğunu değişmemişimdir dostun sohbetine çoğu kez… Teselliler ararken kendime boşa kürek salladığımın farkına da varabilmişimdir... Olsun, boşver demekler de fazla yer kaplar hayatımın için de doğrusu. Onlara sığınma cesaretini göstermeseydi kalbim belki de durmuştu çoktan ve senin kalbini yanına yaklaştıramazdı. Yapacaklarının listesini genelde zihninde oluşturmuş , yine de icraaatsiz planlarının çokluğuyla övünen ben, senden yardım dilenmiyorum aslında Dalia , sadece konuşmanın büyülü havasını solumak istedim muhatap olduğunu bilmesen de… 

Ben vatanını koruyan insanların bazen korumadığını da anladığım bir ülkenin çocuğuyum ya da ailesini koruyanların bazen korumadığı. En yakınının feryadını duysa da ta içinde, el uzatamayan bir takatsizim aslında. Umudunu kaybetmeyen bir ben olsa da içim de umutsuzluk yaratan yaşanmışlık yanıbaşımda hep benimle.. 

Neyin doğru olduğuna karar vermek zor olsa da Dalia, ben senin beni anlamak için çaba sarfettiğine de inanmıyorum. Ben hüznün çocuğuyum Dalia. 

Aslında hepsini bir kenara bırak şimdi ben sadece benin benim diye inleyen bir vatandaşıyım ülkemin, kaybolan hayallerim içinde….. Sen, sense benim içimde… ,  

 
Toplam blog
: 16
: 512
Kayıt tarihi
: 10.06.10
 
 

Yazmak; saniyeler akıp giderken ellerimizden avcumuzun içinde tutabildiklerimiz, Yazmak; isyan kıyı..