Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Delilendim Şu Eğreti Sevişine

Delilendim Şu Eğreti Sevişine
 

Dünyanın En Erotik Şiiri! ''Delilendim Şu Eğreti Sevişine''


''Delilendim Şu Eğreti Sevişine''

Uzattım dudaklarımı buruk tebessümüne
Bana dağılmış duygularını çekiyorum içime
Duyguların gözbebeklerimdeki cennetinde
Seyrediyorum duygularını bütün uzuvlarımla

Deli dalgalar gibi avuçluyorum arzularını

Dudaklarımın kıyısındasın şimdi.

Ağzımda sana susamışlığım
Bu kaçıncı dağılışımdır yokluğuna?
Kaçıncı mırıldanışım dudağımla kulağına?

Senden başka senim olmadı ki benim.
Sarım sarım sarındım sana iki büklüm
Bana batan başka diken olmadı ki bülbülüm
Cehennem ateşi bensiz üşütür içimdeki seni
Buzdan damlalar damlat bana
Bilmez miyim?
İçinde boğularak yanan benim.
Kıyılarına dar geliyor yine bedenim.

Ben sana demedim mi be adam?
Kitabınım senin
Görmeden okuyorsun ya beni
Bunun için yazıp anlatıyorum seni.

Adını mı?
Bir bilmece gibi çiviledim evrene.
Sonsuza dek müebbetim göğüs kafesinde.

Hadi!
Yine sıcağına kat beni.
Sana savur beni adamım
Yerden yere vur, at, sende ki beni.

Ak bana - Doy sana
Susuzluğum gençleşsin

İçeyim musluklarından kana, kana,
Kanat takayım gelmen için yanıma
Ama deme sakın bana
Şiirlerimi yorma!

Asla vazgeçmezsin benden bilirim!
Onun için,

Adamışım ruhumu sana...

11.12.2009 / BirDeliÇingene

Sabiha Rana

Antoloji: http://www.antoloji.com/sabiha_rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..