Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Delinin akıllısı...

Delinin akıllısı...
 

penguen'den alıntıdır.


Akıllı ya safın tekiyim. Hem ne fark eder aşk mantığın kaçış planı değil mi, yani herkes hayatında en az 1 kez deli. Delinin biri olma ihtimalim yüksek, en azından normal olduğumu iddia etmiyorum. Yani her an her şeyden cayabilirim. Sırf bunun için bile delebilirim deliliğin dibini. Kafamda görünmez bir huni taşıyorum yani şaşırmayın melek filan değilim sadece deliyim. Huni taşıyorum zihnime yüklenenlerden ötürü. Dolma ihtimali yok benim aklımın, ne de olsa boş değil mi?Çeşmeyi aç huniye de gerek yok, depo yaptır hatta hani sular filan kesilirse aman kafan köpüklü kalmasın. Boşver ne de olsa ben durulanmak için epey geç kaldım…Kuru ve gür kahkahalar atarım nazik kulaklar için. Güldüm mü baktırırım çünkü anlamsızın anlayanı çok olur dostlar… Şöyle dön bi bak kim bu 32 diş meraklısı deli?Bak bak çekinme…

Dişçi değilim korkma, ben olsa olsa dilimi çekerim. Bak hem burnuma kadar değdirebiliyorum da. Marifetim bu, peki nerde alkışlar??? Bu da mı yok hayatın repertuarında? Oysa ben orkestramla hiç prova yapmadım hem nezleyim sesim de kötü ama kasetim çok satıyor!! Mazur gör beni seyirci… Bir deliyse eğer muhatap olduğun, çok sorgulama aklından geçeni.Kaldırım olmuştur onun zihni, yürü ve geç sakın ha takılma. İşportacısı, boyacısı, biletçisi sahipleniverir seni sahipsiz sanar.Burdan çık doğru ait olduğun mekana. Hem ne var tekrar gelecek, iki geldin diye para da almıyoruz ama bi dahakine ekstraya girer bilesin.

Gülüp nasılsa deli diyip geçeceksen efendi gibi otur karşımıza, sökül paraları. Deliler de para kullanıyor unutma…Unutma ey akıllı…unutma bir gün o kaldırım taşlarının kendi zihnine örüleceğini. Defolu delilik artık her yerde aldanıp kanma.Giyersen bir gün normal sandığın o gömleği delilik işler çiğerlerine ve gömlek gömüldüğün bir dolap olur bir anda. Aman ha çarşıda pazarda dikkat…dikkat akıllı kardeşim…karşında durup bakana aldanma; gözler de yalana alışmış, baksana fıldır fıldır ortada…Akıllının delisi olur mu deme…olur olur akıllının türlüsü çok gider akşam yemeklerinde…akıllıdan kaç çeşit yemek çıkar bilir misin…sen yine de akıllı ol sadece akıllı…delinin akıllısı bunu yapmayı öğrendi artık…

Begüm Ercan

 
Toplam blog
: 8
: 454
Kayıt tarihi
: 20.05.07
 
 

Her birimiz harflerin kostümünü giyip çıkıyoruz hayata. Bazen dünya, bazense kostümlerimiz dar geliy..