Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Delirdiğim andır.

Yalnızlığım ağır yük.

Bir kadın: altından, parlak koruyucu bir hisar,

Bir sahip mi ister?

Yalnızlığın ağır bir yük.

Bir erkek: kurduğu, ulaşamadığı bu hisara giremez olur da,

Kendine bir yenisini mi yapar?

Gözünde büyütme beni,

Sadece konuğunum senin.

Hiçbir şey hayal etmemeli,

Ettiğin gibi değil.

Gerginliğim, arzularını bastırmalı.

Kendinden bahsetme.

Konuşma hatta, bu bir ayin olmalı.

Yalnızlığımız ağır bir yükse,

Umursamazlığın tek yoldu, katlandığım,

güçlüydüm. Boyun eğdiğim içinse güçsüz.

Herşeyi unutmuştum.

Gerçeği bilemezdim.

Her kanıt istediğinde kaynaktım,

Cesaretsizliğini hatırlatan.

Vahşiliğimizden, erdem çıkarmaktan bahseden

romantik zırvalıklarımla döl yatağındım senin.

Seni her istediğimde katledildim.

Beni her istediğinde yok edildim.

Bu işte delirdiğim an.

Bitirdiğim zamandır.

 
Toplam blog
: 74
: 356
Kayıt tarihi
: 08.06.09
 
 

70 liyim, tekstil tasarımcısıyım. Okumanın yanı sıra, müzik dinlemek, dans ve sinema en büyük zevkim..