Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '10

 
Kategori
Mizah
 

Delirdim galiba...

Delirdim galiba...
 

‘’Deli eder insanı bu dünya;’’ demiş Orhan Veli üstadımız… Fakat o geceye demiş… Kokuya demiş, ağaca demiş… Bense şu referandumdan çıkan sonuçlara diyorum… Deli eder bu sonuçlar insanı… Ben her gittiğim her alanda kendimi, özgürlüğümü yaşamak için koydum kendimi… Sonra da kim ne isterse (kimsenin zarar görmemesi tek şart) onu yaşasın istedim…

Bu referandumda ‘’özgürlükleri dar gelip, o elbiseyi bollaştırmak isteyen’’, bölgeleri, şehirleri, ilçeleri, kasabaları, köyleri ve oradaki insanları tanıyorum ben yahu… ‘’Özgürlüklere karşı çıkan/darbecilerin’’ bölgelerini, şehirlerini, ilçelerini, kasabalarını, köylerini ve orada yaşayan insanlarını da biliyorum…

Aklına mukayyet ol diyorum kaç gündür kendime; Birileri dalga geçiyor bizle… Öyle böyle değil ama, deli etmecesine dalga geçiyor hem de…

Yoksa diyorum, bir gecede tüm kavramların içindekiler mi yer değiştirdi?

Deli eder bu sonuçlar insanı!

Deli olduğum sonuçların skorları değil… Hem vallahi! Hem de şart olsun! Asıl deli olduğum; O tanıdığım, bildiğim: Biranın bile bağ aralarında gazete kağıdı arasında gizlice içildiği, kaş göz işaretinin namus meselesi sayıldığı yerlerin ve insanlarının özgürlük savaşçısı, benimse militarist, darbeci ve de özgürlük karşıtı sayılmam…

Neler oluyor lan? Delirdim mi gerçekten? Başımda huni var sanki... Birileri de arkamdan bağırıyor… Darbeciiii!!! Darbeciiiiii!!! Darbeciiiiii!!!!

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..