Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '10

 
Kategori
Bayramlar
 

Delirin ki bayramlar bitmesin..

Delirin ki bayramlar bitmesin..
 

Bayramlar şenliktir, insani ilişkileri zirveye taşırlar. Şu menfaat için, bu çıkar uğruna aramaz insanlar birbirini. Amaç bayram yaşamaktır. Bayram uğruna bayramlaşmaktır yandaki komşuyla, tebessümlü bir kutlama duygusu saçmaktır dosta-arkadaşa, içten bir el öpüştür anaya babaya. Bayram unutulmamak ister. İster ki 365 gün taze kalsın anıları.

Bayram tüm insanları deli olmaya teşfik eder. Deliye her gün bayram! Sözünü anımsatarak. Ne kederi ne de yası, ne tasası ne de endişesi vardır delinin. İnsanlar aslında gizliden gizliye delilik peşindedir. Tasasız dertsiz bir dünya için. Borsa zirve yaptı, dolar indi çıktı, referanduma evet hayır, dalgaları boğdu bizi. Hepimiz sonu yok sandığımız bu dünyada neden varız sorusunu bile soramıyoruz kendimize.

Bu bayramda elini öpmeye gideceğim annanem ALZHEİMER hastası, biliyorum beni yine hatırlamayacak. Hafızası her gün iyice boşalıyor, beyninde; aldım- verdim, kazandım -kaybettim, geldiler -gelmediler, yaptılar -yapmadılar, yedim -yiyemedim, gibi hiçbir zıtlığa ve o zıtlıklar içinde filizlenen hayat karmaşasına ait anı yok artık. Evet neden bu dünyadayız?

Bu bayram içinizde bir delilik sayfası açın. Hazır onların safındayken, bir deli tuşu oluşturun gönlünüzde. Altının- bakırın, doların -liranın azgın sularında boğulmak üzereyken basın o tuşa. Mutluluk sahiline hoşgeldiniz. Burada dünya ısırmaz sizi. Bayramınız kutlu olsun daha doğrusu... AŞKLA VE SEVGİYLE....
 
Toplam blog
: 63
: 547
Kayıt tarihi
: 19.07.10
 
 

Bir arkeolog gözüyle dünyaya bakan, aşk gözüyle kendini kazan, can gözüyle kainatı bulan, adam gi..