Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '10

 
Kategori
Şiir
 

Deliriyorum

Deliriyorum
 

alıntı...


Anti depresan hümanist bir yaklaşım mı iç isyanıma

Yeşil reçetelerle pankart pankart zincirliyorlar mı kendilerini bana

Legal mi…

İllegal mi…

Paradigmanın kuramsal boyutunda

Eliptik bir açı çizerek mi

Yaklaşıyor tanımlanamaz bir cisim…

Militarist olmak istiyorum

Antilere muhalif

Kur

Şunla bunla değil

Hay

Kırarak zincirleri

Demos

Kratos yoldan…

Kaç paralık pazarpayı

Ehli sünnetsiz vel cemaat

Toplayınca kuzuları

Çoğalınca sürü sürü

Ehli sünnetsiz vel cemaat

Etinden sütünden

Sonracıma efendim

Çit çekerek

Ve koyunlar geçerek

Takılarak yününden yapağı

Ehli sünnetsiz vel cemaat

Kar payı…

‘’mal sahibi

Mülk sahibi

Hani bunun

İlk sahibi’’…

Anti depresan diyorum kimden yana

Kimin hunisi diyorum acaba

Kimin başında…

Bu üç liralık legal…

Bu beş liralık legal…

Evet illegal…

Hayır illegal…

Demos

Kratos yollar yürümekle asfaltlanmaz…

‘’Dört nala gelip uzak asyadan’’

Han hamam birde talan

Ardı sıra rehavet

Dar lara gelesin a demos

Çekilesin kratos kratos…

Hani benim de işçim de hani

Lağımlara gömdüğüm de aydınlığım hani…

Hani benim de memurum hani

Meydanlara da gömdüğüm tebam hani…

Tohumlar fidana

Fidanlar keçiye

Keçiler sermayeye

Dönmeli yurdumda…

Antidepresan diyorum aloo…

Sinirsiz et diyorum…

Kıyma diyorum löp löp…

Köfte diyorum mangal mangal…

Biri yer biri yutar…

Anti depresan camdan bakar…

Demosun yolları taştan…

Sen kratostun beni beni baştan…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..