Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '10

 
Kategori
Mizah
 

Demek ki neymiş? (Kara mizah)

Demek ki neymiş? (Kara mizah)
 

Angaralı Mustafendi koyu bir sohbete dalmıştı etrafındakilerle!
El kol işaretleriyle karşı tepeleri gösteriyordu!
Taaa oralardan buralara kadar dedemindi!
Toprağı bol olsun ölünce malları kapıştık!
Bir tek Amcamın bebeleri akıllı çıktı!
Fabrikamı ne kurmuşlar!
Abimde tıpkı ben gibiydi!
Su gibi içerdi namussuz! Breh breh!
Valla oynarken kaşık kırardı gavur!
Goççuuum! Paranı yi paranı derdi!
Kefenin cebi yok, aha geldik, aha gidiyoruz!

Hüdayda da Angaralım hüday da, beşyüzlira yedirdim bir ayda!

Parasının yetmediği yerde hiç korkmadan bono imzalardı beee!
Amma gumarıda vardı eccik!

Bense cuğara içtim, rakı içtim, avrat oynattım ama billah gumar oynamadım!
Yani haram geçmedi ümüğümden!

Mustafendi birden yukarılara doğru çevirdi başını!
Gözleri apartmanların orta katından daha yukarısını seçemiyordu!
Buralar hepten üzüm bağıydı!
Aha şurada koca bir ceviz ağacımız vardı, çocukken ben dikmiştim!
Daha ben dalından bir keser sapı bile kesemeden devirdiler vijdansızlar!
Haram olsun!
Şurada da bizim su tulumbası vardı, güğümünen su taşırdık!
Dozerler tuz buz etmiştir kimbilir, çukurlara karışmıştır her bişey!.

Her tarafına ağaç dikecem diyordu burayı alan foterli.
Meyvanız sebzeniz benden dediydi!
Ne bilirdim buraları üç beş senede yerle bir edeceğini!

Mustafendi mintanının koluyla gözlerindeki yaşı kurularken etrafındakileri azarladı birden!
Cuğaranın dumanı kaçtı gözüme!
Ne vah vah çekiyon öyle?
Sinirlendirme adamı yav!
Aç değiliz, açıkta değiliz!
İki göz oda gece kondumuz kaldı ya işte!
Onu da bulamayan var!

Anasının gözü bir mütayit var!
Geçen sene altımda kalan gecekonduyu da istedi!
Buraya da sıkıştıracakmış bir apartıman!
Kottan mı ne, bir daire veririm diyormuş.
Aşağı bakınca başım döner yav, napayım ben daireyi?
Galeriferliymiş bide, peh!
Koca evler ısınır mı zobanın borusu gıp gırmızı olmayınca!

Hem beş bebenin hangi birine bırakacan?
Oğlanların bi denesi kabul et baba diyor, kapıcı duracam diyor!
Güya kapıcıdan kira alınmazmış!
Hiç mi utanmayacan lan ele güne karşı!

Doktorlar takır takır öksürüyon amcaaa, bir gün geberecen diyor!
Çocuklar gönderirse hacca gidecem!


 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..