Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Demem şu ki İstanbul

Demem şu ki İstanbul
 

Demem Şu Ki İstanbul


Lerzan yığını gibi ferim gözünden aktı
Buğusunda içerken O’nun gibi inledim
Sancılıydı boz dibi şavkı yüzünden aktı
Hicaz taksim geçerken İstanbul’u dinledim.
 
Derin iç geçirerek sevdasından dert yandı
Her önüne geleni seven sanmış önceden
Ne sanmıştı ki beni olmadık yere kandı
Birde sevda sileni yanıp yanmış inceden.
 
Titrer sesinin yeli gurur etmiş dokunur
Başı boran olmuşta bilememiş suçları
Der ki! Delinin seli ağlar bitmiş dokunur
İstanbul sel dolmuşta silememiş saçları
 
Sokuldukça sokuldu kendinden sandığında
Kemanın tellerine hastaymış benim gibi
Sevi olup döküldü bendinden bandığında
Gurbetin ellerine ustaymış tenim gibi.
 
İstemem zarar gelsin kol kanat gerdiğime
Ver elini elime! Kanıp sorma ben gibi
Beni sevdiğim bilsin! Mahal yok erdiğime
Demem şu ki İstanbul! Banıp durma ten gibi.
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..