Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '11

 
Kategori
Magazin
Okunma Sayısı
3013
 

Demet Akalın Önder Bekensir

Demet Akalın Önder Bekensir
 

Malumunuzdur sanat dünyasının birliktelikleri bir dargın bir barışık geçer. Gözümüzü açıp kapayıncaya kadar bir barışırlar bir ayrılırlar. Takip dahi edemezsiniz. Ama teknoloji sayesinde artık kim nerede ne zaman ayrılıyor hemen şip şak öğreniyorsunuz. Paparazzilerin işlerini elinden alacak bu Tweeter....

Neyse efendim işin aslı Demet Hanım uzun süren sessizliğin ! ardından Önder Bey'den yine yeni yeniden ayrılmış. Tweetledikleri de yenilir yutulur cinsten değil. Her ne kadar Önder Bey bu yazılan çizilenlere Vallahi Billahi Tillahi yalan diyerek bir de basın açıklaması yapmış olsa da Demet Hanım'ın tweetleri aksini iddaa ediyor.

Nitekim bu ikili bir kez daha ayrıldılar herhalde.. Herhalde diyorum yarın ne olur bilinmez. Farklı bir dünya ve anlayış söz konusu bu magazinsel dünyada. Halbuki gerçek dünya da 85'lik dede 65 yıllık karısını "benimle ilgilenmiyor" diye bıçaklayabiliyor. Eşi tarafından yaralananlar vurulanlar vs vs.. Bizim yaşadığımız dünya da olaylar farklı cereyan ediyor.

Böyle aldatma gibi bir olay olduğunda ikinci bir şans olmuyor maalesef. Zaten aldatmanın neresi affedilir ki.. Onu da anlamış değilim . "Beni aldattın ama buyur gel hayatımın içinde kalmaya devam et." bu mantığı insanlar nasıl kabul ediyor ? Sevgi ve aşk ile ben izah edemiyorum.

Kaldı ki bu ikili daha önce de evlenip boşanmışlardı. Sonra yeniden birlikte oldular sonra yeniden ayrıldılar sonra yeniden birlikte oldular .... bir sürü nokta konulabilir sonuna. Artık öyle bir hale gelmişler ki aldatıldığını tweetleyen Demet Hanım birden kendini gündemin içinde buluveriyor. Ergenekonmuş, internet andıcıymış, dolar krize girmiş, borsa dibe vurmuş şike soruşturması şu bu hepsi gerisinden kalıvermiş. Sanki tüm gündem bu ikilinin ayrılık haberlerini bekler olmuş...

Son Söz : Hani çevremizde böyle ilişki yaşayan dostlarımız olsa; omzuna vurur "Abi, sizin kimyalarınız farklı tamam hoşlanıyorsunuz birbirinizden ama yürümüyor işte bu ilişki kendinize yeni bir yol çizin." derdik muhtemelen. Hiç kimse de bulunmaz hint kumaşı olmadığına göre. Daha ne süründürüyorsunuz be kardeşim. Reklamı yapılacak bir konu da olmaktan çıktı artık. Daha üretken olun haberleri de meşgul etmeyin... (Mesela Demet Akalın yeni bir albüm çıkarsın.. Belki de çıkaraktır da ön çalışmasıdır kim bilir...) 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 106
Toplam yorum
: 40
Toplam mesaj
: 3
Ort. okunma sayısı
: 1556
Kayıt tarihi
: 11.07.11
 
 

Metin ve haber yazarı ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster