Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '15

 
Kategori
Güncel
 

Demirel gitti

Demirel gitti
 

google


Oh bee...

1960 darbesiyle başbakan olan, 1971 ve 1980 darbelerinin başbaka olarak müsebbibi olan, 1997 darbesi sırasında cumhurbaşkanı olan birinden söz ediyoruz.

Kör ölür badem gözlü olur, hep oldu da...

Demirel’in en gıcık kaptığım yanı, ‘dağa çıkarım, Çankaya’a çıkmak’ deyip, sonra da çıkıp, paşa paşa Evren Paşa ile halvet olmuşluğudur.

Başımıza faşizmi dert ettiren, ‘bana milliyetçiler adam öldürüyor dedirtemezsiniz’ diyen adamdır.

Kendisinin aktif siyaseti sırasında, 1970-1980 arasında terör olaylarında 5 bin kişi öldü.

Engizisyonu o ettirmedi, Evren ettirdi.

Ekonomiden anlamazdı.

Köylülüğe fazla kaptırmıştı. DYP’nin bu nedenle battığını, yani köylülerin gecekondululaştığını göremediğini itiraf etmişliği de vardır.

Çiller veya Özal türünden Batı çakmalarını kavrayamadı, çünkü kendisi de bir Batı çakması idi. Anlayamadığı şey, Batı’nın asla tek ata oynamadığı idi.

Ruslar’a ülkemizde fabrika kurdurarak veya haşhaş ekimini düşürmeyerek hafiften kaşınmıştır ve kendisi acilen ‘tırmala beni, kaşı beni, yokuş aşşa yatır beni’ olmuştur.

Herşey olup bittikten sonra, Muppet Show’daki 2 huysuz moruktan birine aşırı benzediğini farkettim.

Olup olacağı bir kukla idi yani, tüm siyasetçiler gibi.

Kendisini Nazmiye’nin ayakkabıcısının kutusuyla uğurluyoruz.

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..