Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '11

 
Kategori
Siyaset
 

Demirel'i eleştirmek

Demirel'i eleştirmek
 

Yazımızı dikkate almış olacak ki Başbakan her seçim meydanında vatandaşı etkilemek adına tekrar tekrar okuduğu Arapça Ayet okuma taktiğini sonlardırdı. 

Ama duble yolları, cep bilgisayarı, akıllı tahtayı hep konuşuyor.. Evir-Çevir aynı şey.. 

Amerika'daki Corç, bu teknolijiden yararlanıyorken, benim Afyonkarahisar'ımdaki Ahmedim, Memedim, Ayşem, Haticem neden yararlanmasın diyor her meydanda Başbakan.. 

Tam bir lafebesi.. 

Bi şey söyleyeyim.. Seçmen bu tür söylemlerle iyi hipnoz olduğu bi gerçek. AKP teşkilatı da çok iyi çalışıyor. Seçim meydanlarına kalabalık oluşturmak için de kapı-kapı dolaşılıyor. Daha neden seçimi kazanamasın? 

Var mı başka bir Partide böyle bir çalışma? Yok.. 

Erdoğan seçimleri kazanacak kazanmasına da, MHP'yi Meclis dışına kaydırma politikası bana göre yanlıştır.. MHP mutlaka Mecliste olmalıdır.. 

Erdoğan'ın bi yanlış tutumu da Demirel'e olan yaklaşımı dır.. "İki anahtar sözü vermişti. Yani bir araba, bir de ev vereceğini söylemişti. Verdi mi?" şeklinde meydanlarda Demirel'i eleştirmesini yakışıksız buluyorum.. 

Piyasa Ekonomisi koşullarında taksit ile ev ve araba alabilmek, sanıyorum iki anahtar sözü'nün ne anlama geldiğini anlatıyordur.. 

Duble yolların da, tünellerin de, TOKİ'nin de, daha bir çok yatırımların mimarı Demirel dır, Özal dır.. 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..