Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Demirtaş Serbest Kalırsa

Bir şeye karar verirken veya bir şeye adımını atmak üzereyken üç defa düşündükten sonra kararını vereceksin' diye bir söz kullanılır halk arasında konuşulurken.

Çok doğru bir söz.

Demirtaş tutuklanmadan önce davanın AİHM'ine gidebileceğini ve oradan nasıl bir karar çıkabileceğini öngörmeden üç defa düşünülmeliydi.

Söz konusu dava daha önce AİHM'e gitmiş biliyorsunuz ve Demirtaş'ın serbest bırakılması ve tutuksuz yargılanmasına karar verilmişti bir kaç ay önce hatırlarsanız ve Erdoğan da 'bizi bağlamaz' demiştim tutukluluk devam ettiydi.

AİHM, bugün Demirtaş'la ilgili temyiz başvurusunu kabül etmiş.

Buyurunuz buradan yakınız..

Demirtaş bu temyiz başvuru sonrasında tutuksuz yargılanmak üzere serbest kalacağa benziyor. Büyük ihtimalle serbest kalacak.

Durun bitmedi..

AİHM tarafından kırk yıldır kan döktüğü terör örgütü (adını yazmayalım reklam olmasın) terör örgütü değildir diye bir karar çıkarırsa binlerce toprağa düşen Mehmet'lerin hesabını kim verecek söyler misiniz lütfen!

Ne dedim biraz önce yukarıda; 'üç defa düşünmelisin' bir şeye karar vermeden önce. Hatta daha çok!

Çoklu düşüncelerle adım atılmazsa bazen bedelleri pahalıya mal olabilir.

Maliyet dedim de..

Peki Demirtaş'a tazminat ödenmesine karar verirse AİHM ne olacak? Kim ödeyecek?

Valla ben ödemem. Milletin vergisiyle ödenmesine karşıyımdır. Örtülü ödenekten mi ödenir bilemem.

Demirtaş'ın tutuklanmasıyla iş eyalet sistemine kadar gidebilir diye düşünüyorum. Ne demek istediğimi büyük fotoğrafa bakarak daha iyi anlaşılacağını düşünüyorum.

Terör üzerinde ahkam kesmekle bu işlerin yürümeyeceğini seçmen bir gün görecektir.

Demirtaş'ın serbest kalmasıyla HDP'nin güçleneciğini düşünemeyen iktidara ben ne diyeyim şimdi?

Ayıkla şimdi burgulun taşlarını..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..