Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Demiştim sana çocuk

Demiştim sana çocuk
 

internet


Demiştim sana çocuk!

Yağmurum deme bana diye

Fırtınam gönlünü savurur demiştim.

Gözyaşların damlalarıma karışır

Kimse anlamaz seni demiştim…

Demiştim sana çocuk!

Sevme bu toprak kokusunu diye

Toprak ben kokar seni acıtır demiştim.

Her yağdığımda kanar gönlün

Yüzün gülmez demiştim.

Demiştim sana çocuk!

Gönlündeki çiçekleri sulamak yerine

Sağanak yağarım solar demiştim.

Soğur, kararır etraf

Damlalarım tuzludur yakar demiştim.

Demiştim sana çocuk!

Düş’tün bende düştüm senle

Kaf dağının ardındayım gelemezsin demiştim

Ellerin ellerimden kopar imkansızım

Sen benim güneşimsin

Yağmurum deme bana demiştim…

Demiştim…

Demiştim çocuk!!!

 
Toplam blog
: 103
: 735
Kayıt tarihi
: 23.09.11
 
 

Kendi köşesinin yazarı, aşırı serbest muhasebeci, yazar-çizer, okur-dinler... Fotoğraf çekmeyi, a..