Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '10

 
Kategori
İnternet
 

Demokrasi bu

Demokrasi bu
 

Demokrasi demekle OLMAZ! Göstereceksin. Aynası iştir kişinin lafa bakılmaz..


"82'de Evet dediniz 30 yıl paşalar gibi yaşadık, şimdi de Evet deyin bir 30 yıl da şeyhler gibi yaşayalım."

Bu yorum benim. "Bir EVET yeter!.." başlıklı yazımın içerisinde geçiyor.

( http://blog.milliyet.com.tr/Evet-hay%C4%B1r/Blog/?BlogNo=263235 )

Yorumumu alıp FriendFeed'de sayfasında kullana ise gazeteci Yurtsan ATAKAN.

Bu alıntının yanına linkini de koyarak yazıma da atıf yapmış.

Bu iletiyi sayfasına eklemesinden sonra sayfasını takip edenlerden çok ilginç tepkiler almış.

Referandum bitti demeden cevaplarını tek tek vermem gereken yorumlar var. Ben de gerekeni yapıp (buradan) hepsine cevabını vereceğim. Kimsenin kafasında soru işareti kalmayacak...

İşte o tepkiler:

dengesizyay: hahahaha. çarşaf bitti şeyhlere mi geldi sıra? sıradaki inciler lütfen :)

Yurtsan Atakan: Algın zayıflamış. Çarşaf değil paşalar bitti de sıra geldi şeyhlere.

Ümit Mert: Referandum değişikliğindeki hangi maddeden bu yorum çıkarıldı merak ediyorum :)

Yurtsan Atakan: Evet diyenlerin daha düzeyli beklentileri olduğu beklenmiyor zaten. Ya 4 avrat ya 4 katı fazla mama...

Yurtsan Atakan: @Ümit Mert Referanduma bu kadar kısa zaman kalmışken hâlâ Evet diyeceğin değişiklikleri okumamış ve anlayamamışsan bu saatten sonra sana de diyelim ki?

Yurtsan Atakan: Oku kardeşim, oku. AKP'yi 82 darbesi ve 12 Eylül anayasası getirdi. İkinci 12 Eylül anayasası yargıyı da eline verme anayasası. Özgürlükmüş, demoktartlıkmış? Hadi ordan. O masalları ancak zavallılara yutturursunuz. Yuturuyorsunuz da zaten.

tiryaki (fftogo hizmetinden): ben bu ülkede darbe zenginine rastlamadım. ama özal zengini, mesut yılmaz zengini, demirel zengini ve hatırı sayılır tayyip zenginleri var artık. paşalar gibi yaşayanlar varmış demek ki...

Yurtsan Atakan: Alkış Kerem'e alkış. Aferin sana evladım. Klavye sürçmelerini yakalamanın, hakaret etme özgürlüğü verdiğini sanan zavallılardansın demek. Aferin oğlum sana. Sen bu yolda devam et.

tiryaki (fftogo hizmetinden): ya bu haberi servis edenler artık iddia kuponu doldurmaya başlasınlar. söyleyelim mossad'a da pensilvanya'dan fetva çıkartalım. iddia gazeteciliği diye bir kategori açtılar mübarekler. 28 şubatta medyanın mağdura yaptığını şimdi kendileri tekrarlıyor! çamur at izi kalsın.

Ümit Mert: @Yurtsan Atakan, arkadaşım ben okuduğumdan dolayı bu soruyu sordum. Bunu anlamanı beklerdim. Ayrı metinleri mi okuyoruz acaba, ben okudum referandum maddelerinde, böyle bir kanıya varılabilecek bir madde görmedim ;)

Yurtsan Atakan: @Ümit Mert okuduğunu anlayamıyorsan ya da gözüne perde indiyse buradan yardımcı olmamam sana...

dengesizyay: #ibretlik

Ümit Mert: @Yurtsan Atakan tamam ben okuduğumu anlayamıyorum. Sen daha anlayışlısın. Göster bana şu yukarıdaki yargıya sebep olan maddeyi göster bana da sayende doğruyu yanlışı ayırt edebilelim ;)

Kaynak_______________:
http://friendfeed.com/yurtsan , 09 Eylül 2010 CUMA

 
Toplam blog
: 370
: 1092
Kayıt tarihi
: 10.07.08
 
 

1969 doğumlu. Tasarımcı, endüstriyel otomasyon sistemleri için yazılım geliştiriyor. Yüksek öğren..