Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Demokrasi Çoban Değil Koyun Gütmüyor Bağırması Gerekmez, Bağırır Duymam Fısıldarsın Duyarım

Demokrasi Çoban Değil Koyun Gütmüyor Bağırması Gerekmez, Bağırır Duymam Fısıldarsın Duyarım
 

Kör insanlara baston gerekir sağırlara kulaklık; kaldı ki kör ve sağır olsam da yüreğimle görür duyarım. Dağda çobansan bağırman gerekir, demokrasi bağırmaz; zaten bağırman gerekiyorsa karşındaki çobandır.

Artık bu yüzyılda çobanlar da çoban değil, koyunlar bile melemiyor, kim bağıracak niye bağıracak.

Ama öbür yandan ortalık bağıranlardan geçilmiyor, biz duyuyoruz niye bağırıyorlar ki acaba!

Bağırmak diktatör üslubu, şiddet, dayatma…

Evet, gerçekten ben bağıranları duymuyorum ya!

Bağıranlara kulak kabartanlar korkanlardır, ben hiçbir şeyi korkarak duymak istemiyorum!

Şu bağıranlar var ya bağıranlar bir tek sözlerini hatırlamıyorum; çünkü onları kale almıyorum! Bana bağırarak hiçbir şeyi duyuramazsınız, çocuk değilim, koyun değilim, ben demokrasiyim!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..