Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '07

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Demokrasi görev başında!!!

Demokrasi görev başında!!!
 

Bu gün bir e-posta aldım... Demokrasinin ne şekilde uygulandığını gösteren... Demokrasi içerisinde "Demokrat olmayanların" davranış kalıplarını gösteren...

Merhaba Barış,

Belki daha önce öğrenmişsindir ama bilmiyorsan ilgini çekebileceğini düşündüğüm için haber vermek istedim.

Xxxxx hala’dan telefonda öğrendiğim kadarıyla, Beykoz Kızılay kongresi merkez tarafından iptal edilmiş. Henüz gerekçeli kararı göndermemişler. Altından kimin çıkabileceğini tahmin ediyoruz elbette!

Görüşmek üzere,

Diyordu e-posta... Daha önce Türkiye Üzerine Oyunlardan Biri yazımda üzeri kapalı olarak geçmiştim ve gelişmeleri buradan yazacağımı belirtmiştim... Zamanı gelmiş...

Barış neden bahsediyor diyenler de olabilir... Anlatayım...

Kızılay artık bildiğiniz, çoğu noktada kızdığınız Kızılay değil... Kızılay "Devlete" ve "Millete" hizmet ederdi... eksik de olsa, toplum vicdanını rahatlatamasa da... hepimize hizmet ederdi... Artık değil...

Artık Kızılay temsilcisi, Tsunami bölgesinde Psiko-Sosyal Destek Birimi liderine giderek, "bu Ülkede şeriat var... sen niye Destek Ekibini şeriata göre yönetmiyorsun?" diye sorabilecek kadar pervasız olabiliyor... Çalışan Psiko-Sosyal Destek Elemanlarına "misyonerlik yapmaları" salık verilebiliyor...

İşte bu kadar "gemi azıya almış" hareket ederlerken, Ankara Kızılay Genel Merkezini "Demokratik anlamda" ellerinde tutabilmek için, genel merkezin "emirleri doğrultusunda" her şubede yönetim kurulunda ve Ankara temsilciliğinde kendi belirledikleri bir kişinin yer almasını zorladılar...

Boyun eğdik, adam ederiz kendi içimizde dedik... Ama, ama...

Bastonuyla Güler Teyze kafanızı kırarım demesine rağmen yapılacak bir şey yok da demişken... Kendime ihanet etmişken...

O gözü görmeyen, kulağı duymayan, bacağı tutmayan "CUMHURİYET SEVDALISI" (nereden çıktı diyenlere... Beykoz Laik ve Demokratik Cumhuriyet Sevdalılarının bulunduğu bir yerdi ki eskiler hala öyleler) yaşlıların önderliğinde Kızılay Genel Merkezinin istediği şey yok oldu...

Şimdi Genel Merkez seçimleri iptal etmiş!!!! Bu ne demek? Ben sizin üyelerinizin "Demokratik seçimini" KABUL ETMİYORUM!!! Benim istediğim olacak!!!

Daha önce aynı Demokratik!!! Uygulamayı Yalova Şubesinde ve Türkiye'nin bir çok yerinde de uygulamışlardı...

Nasıl mı?

Şube Yönetimi Genel Merkez tarafından görevden alınır, kayyum yönetim atanır, ilerki bir tarihte seçim yapılacak denir ve... o süreç içerisinde oy kullanma zamanının oluşacağı şişirilmiş üyeler yerleştirilir...

"Herşey KANUNİDİR!!!" ve demokratik bir şekilde yapılmıştır!!!

Bu ne demek oluyor? Küçük küçük örneklerle???

Demokrasi, demokrasiyi yok etmek isteyen kişilere, demokratik yaklaşıyor ;)

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 71
: 1933
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..