Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '09

 
Kategori
Siyaset
 

Demokrasi İpsiz Receplerden geçer!

Demokrasi İpsiz Receplerden geçer!
 

İpsiz Recep'in yeni resmi de var!


Yarın belli başlı yerlere “Demokrasi şehitleri” diye ölen teröristlerin anıt mezarları açılırsa ne olur?

Öyle ya, bunlar öldü demokrasi geldi Türkiyeye!

Bunu bir düşünelim!

Öyle demokrasi kolpalarını yemeden! Aklımızı başımıza alıp bir düşünelim.

Türkiye; koca bir ülke, iki üç bin çapulcunun oyuncağı olacak öyle mi?

Dünyanın korktuğu ordu, bu üç beş kıçı kırığa teslim olacak öyle mi?

Yarın bunlar devlet de isteyecekler!

Verme de gör!

Demokrasin biter!

Başlarlar “açılım” “Anadolu buluşması” gibi teranelere!

Şimdi dört gözle birini bekliyoruz! İmralıdan inciler dökecek! Herhalde kayalıklarda inci avındaydı.

Bana deselerdi ben de bulurdum beş on bin delibozuk, ben de ülkemize demokrasinin gelmesine katkıda bulunurdum.

Hatta yüz bin kişi bulurdum.

Topal Osman bulurdu!

İpsiz Recep bulurdu!

Bunlar öldü mü?

Gene bulurlar!

Torunları var!

O ruh öldü mü sanıyorsunuz?

Herkes hesabını ona göre yapsın!

Katkımız olacaksa çekinmeyiz!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..